جمعه 28 ارديبهشت 1403

برلين دومين طرح خود را براي حمايت از اقتصاد المان تهيه مي کند

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1387 ساعت 10:23   |     کد : 12632   |     مشاهده: 1389
به گزارش صنعت نیوز، المان دومين طرح خود را براي حمايت از اوضاع اقتصادي اين کشور با هزينه سي ميليارد يورو تهيه مي کند.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، المان دومين طرح خود را براي حمايت از اوضاع اقتصادي اين کشور با هزينه سي ميليارد يورو تهيه مي کند.

کارشناسان اقتصادي نخستين طرح دولت المان را در اين خصوص ناکافي مي دانند.

هفته نامه ويرتس شاوفتس ووشه Wirtschaftswoche در اخرين شماره خود که قرار است دوشنبه اينده منتشر شود به نقل از منابع دولتي اعلام کرد دولت المان خواهان برنامه اي است که انگلا مرکل صدر اعظم احتمالا پس از مراسم تحليف باراک اوباما رئيس جمهوري منتخب امريکا در ژانويه ارائه خواهد کرد.

بنابر اعلام اين منبع ،‌حجم اين مجموعه دوم از تدابير ها قرار است مشابه با طرح اول و حداقل سي ميليارد يورو باشد.طرح نخست که به سي ويک ميليارد يورو بالغ شد به تازگي در پارلمان المان به تصويب رسيده است.

اين هفته نامه اعلام کرد ينس ويدمنJens Weidmann مشاور اقتصادي دولت المان اکنون با گروه هاي پارلماني محافظه کار ، ميشائيل گلوسMichael Glos وزير اقتصاد و حزب سوسيال دمکرات براي مشخص کردن جزئيات اين برنامه در حال گفتگو است.

صدر اعظم المان در اروپا و حتي در کشور خود درخصوص برنامه حمايت از اوضاع اقتصادي که به طور گسترده اي ناکافي خوانده شده است مورد انتقاد قرار دارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، مرکل که با پيشنهادهاي زيادي براي رونق بخشيدن به اقتصاد المان مواجه است روز يکشنبه نشست بحراني را در دفتر صدر اعظمي برگزار خواهد کرد که در ان قرار است کارشناسان و نمايندگان اقتصاد المان شرکت کنند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12632
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است