جمعه 28 ارديبهشت 1403

بدهکاری بیش از4 میلیون انگلیسی به مراکز مالی این کشور

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1387 ساعت 10:29   |     کد : 12635   |     مشاهده: 1399
به گزارش صنعت نیوز، روزنامه گاردین از بدهکاری بیش ازچهار میلیون انگلیسی به موسسات اعتباری این کشور از کریسمس سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، روزنامه گاردین از بدهکاری بیش ازچهار میلیون انگلیسی به موسسات اعتباری این کشور از کریسمس سال گذشته خبر داد.

در حالی انگلیسی ها خود را آماده استقبال از تعطیلات سال نو و کریسمس می کنند که هنوز حدود چهارو نیم میلیون انگلیسی درگیر بازپرداخت بدهی های خود به موسسات اعتباری هستند که از کریسمس سال گذشته روی هم انباشته شده است و به باور کارشناسان، ولخرجی های امسال می تواند هزاران انگلیسی را به بدبختی کامل بکشاند.

آمار یک موسسه مالی در انگلیس نشان می دهد سال گذشته دوازده درصد از جوانان بیست و پنج تا سی و چهار ساله انگلیسی اذعان کرده اند در تلاشند تا بدهی های خود به موسسات اعتباری را که از کریسمس سال گذشته باقی مانده است تسویه کنند و این میزان اکنون به پانزده درصد یعنی یک میلیون و سیصد هزار جوان انگلیسی رسیده است.

براساس آمار بانک مرکزی انگلیس، مردم این کشور حدود پنجاه و سه ممیز یک میلیارد دلار به موسسات مالی این کشور بدهکارند که این میزان دو و نیم برابر ده سال گذشته است و این درحالی است که این بحران درکنار کاهش چشمگیر قیمت مسکن در انگلیس، بیش از پیش به چشم می خورد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12635
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است