شنبه 29 ارديبهشت 1403

نخستین پیروزی سایپا با مربیگری مایلی کهن

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1387 ساعت 10:53   |     کد : 12645   |     مشاهده: 1113
به گزارش صنعت نیوز، تیم فوتبال سایپا کرج با هدایت محمد مایلی کهن موفق شد پس از پنج هفته ناکامی در رقابت های لیگ برتر طعم پیروزی را بچشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، تیم فوتبال سایپا کرج با هدایت محمد مایلی کهن موفق شد پس از پنج هفته ناکامی در رقابت های لیگ برتر طعم پیروزی را بچشد.

در آخرین دیدار از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که عصر امروز برگزار شد، تیم فوتبال سایپا کرج موفق شد در ورزشگاه خانگی با نتیجه 3 بر 2 از سد فولاد خوزستان عبور کند.

در این دیدار که با قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، سیدجلال حسینی(9)، جواد آشتیانی(33) و عیسی ترائوره(71) برای سایپا گل زدند و سهراب بختیاری زاده(21) و سیامک سرلک(66) گل های فولاد خوزستان را به ثمر رساندند. ضمن اینکه جواد آشتیانی بازیکن تیم سایپا در دقیقه 80 از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم فوتبال سایپا که آخرین مرتبه در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر استقلال اهواز به پیروزی دست یافته بود، بعد از پنج هفته موفق شد در ورزشگاه خانگی با هدایت مایلی کهن برابر دیگر تیم اهوازی طعم پیروزی را بچشد. این دومین بازی سایپا تحت مربیگری محمد مایلی کهن بود.

شاگردان محمد مایلی کهن با این پیروزی 20 امتیازی شدند اما همچنان در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارند. فولاد هم با همان 25 امتیاز پیشین رده نهم را به خود اختصاص داده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12645
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است