جمعه 28 ارديبهشت 1403
طرح تحول اقتصادی تا پایان آذر در مجلس

لایحه طرح تحول اقتصادی آخر این ماه به مجلس ارائه می شود

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1387 ساعت 10:54   |     کد : 12646   |     مشاهده: 1349
به گزارش صنعت نیوز، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه همایش طرح تحول اقتصادی درخرم آباد گفت: این طرح که بنا بود هفته گذشته بـرای تصمیم گیری نهایی دراختیارنمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد به دلیل بررسی دقیق تر اجزای آن و کـار کارشناسی بیشتر به آخر آذر ماه موکول شد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه همایش طرح تحول اقتصادی درخرم آباد گفت: این طرح که بنا بود هفته گذشته بـرای تصمیم گیری نهایی دراختیارنمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد به دلیل بررسی دقیق تر اجزای آن و کـار کارشناسی بیشتر به آخر آذر ماه موکول شد .

علیشیری چهار شاخص تورم، رشد اقتصادی ، توزیع ثرورت و درآمد ونرخ بیکاری را در اقتصاد فعلی کشور بـا وجود همه تلاش های صورت گرفته نامطلوب عنوان کرد و گفت : با اجرای طرح تحول اقتصادی ضمن آزادسازی منابع درآمدی دولت برای کمک بیشتر به گروه هـای آسیب پذیر اقتصاد کشور متحول و رقابت پذیر می شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در اقتصاد کشور سهم دهکهای پایین جامعه از هزینه ها تنها 2 درصد دربرابر سهم 50 درصدی دهکهای بالای جامعه است گفت : تمام تلاش دولت این است که با ایجاد فضای کسب و کـار امکـان استفاده بـرابـر از امکانات و فرصتها را فراهم کنیم .

مـوحدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر بازرگانی هم از طـرح تحول اقتصـادی بـه عنوان تثبیت کننده پـایه های اقصادی و سیاسی کشور نام برد و افزود:هم اکنون فقط دربخش سوخت دهک دهـم جـامعه 22 برابر دهک اول که گروههای آسیب پذیرجامعه هستند بنزین مصرف می کند و 24 برابر اقشار کم درآمد جامعه هم از یارانـه بنزین استفاده می کند کـه با اجرای طرح تحول اقتصادی این شکافها از بین می رود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12646
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است