جمعه 28 ارديبهشت 1403
هیأت مدیره بانک ملی:

روابط عمومی باید امکانات بالقوه و بلفعل بانک ملی باره مردم معرفی کند

  تاريخ:بيست و پنجم آذر 1387 ساعت 13:44   |     کد : 12675   |     مشاهده: 1451
به گزارش صنعت نیوز، عضو هیأت مدیره بانک ملی گفت: مشتران امروز، نیازهای جدید دارند و لذا شیوه ارتباط و تعامل با آنها نیز باید منطبق با نیازهای روز باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، عضو هیأت مدیره بانک ملی گفت: مشتران امروز، نیازهای جدید دارند و لذا شیوه ارتباط و تعامل با آنها نیز باید منطبق با نیازهای روز باشد.

محمد رضا حسین زاده در همایش سراسری مسئولان روابط عمومی این بانک با تأکید بر لزوم ترسیم استراتژی های نوین در حوزه فعالیت روابط عمومی ابراز داشت : حوزه فعالیت روابط عمومی باید گسترش یافته و تمامی کارکنان بانک را برای ارتباط سازنده و پویا با مردم بسیج کنند.

وی افکار سنجی مشتراین را یکی از ضرورتهای کاری روابط عمومی بانک ملی ذکر کرد و افزود : مردم باید احساس کنند ، نظرات و دیدگاه هایشان در فعالیت های بانک مؤثر است و در این حالت آنها به یکی از منابع مهم خبری بانک تبدیل می شوند.

به گفته وی انتقال امکانات و توانایی های بالقوه و بالفعل بانک ملی به مردم یکی از وظایف مهم روابط عمومی این بانک است.

حسین زاده با اشاره به سرمایه گذاری های گسترده بانک ملی در توسعه کشور اظهار داشت : طرح هیا سرمایه گذاری بانک که موجب اشتغال زایی در کشور شده باید به اطلاع مسئولان و مردم رسانده شود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت بازاریابی در شرایط رقابتی امروز نظام بانکی گفت: بازاریابی به عنوان فعالیت جدی روابط عمومی باید مد نظر قرار گرفته و سیاست های آن بر اساس نیازهای بازار تعیین شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12675
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است