شنبه 29 ارديبهشت 1403

هم‌انديشي حذف واسطه‌ها با حضور دست اندرکاران صنعت ابريشم

  تاريخ:سی ام آذر 1387 ساعت 12:31   |     کد : 12797   |     مشاهده: 1155
به گزارش صنعت نیوز، هم انديشي حذف واسطه‌ها با حضور دست اندرکاران صنعت ابريشم، همزمان با روز پاياني نمايشگاه سراسري صنايع‌دستي در گيلان برگزاري مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، هم انديشي حذف واسطه‌ها با حضور دست اندرکاران صنعت ابريشم، همزمان با روز پاياني نمايشگاه سراسري صنايع‌دستي در گيلان برگزاري مي شود.

ساسان قاسمي با بيان اين مطلب گفت: اين هم‌انديشي گام بزرگي در حذف واسطه در بخش صنعت ابريشم کشور محسوب مي‌‌شود.

وي با اشاره به اينکه هم‌انديشي حذف واسطه‌ها با حضور دست اندرکاران صنعت ابريشم عصر امروز در شهرستان لنگرود برپا مي‌شود، اظهار داشت: از دو شرکت ملي ابريشم، سه کارخانه توليد ابريشم، مرکز تحقيقات کرم ابريشم و جمع کثيري از هنرمندان و صنعتگران اين بخش را براي شرکت در اين هم‌انديشي دعوت کرده‌ايم.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي ادامه داد: در نمايشگاه سراسري صنايع‌دستي گيلان براي نخستين بار امکان حضور چرخه مواد اوليه تعدادي از توليدات صنايع دستي از جمله ابريشم فراهم شد.

قاسمي گفت: با اجراي اين برنامه، ارتباط قوي ميان توليد کنندگان و دست اندرکاران مواد اوليه به وجود آمد و پيش‌بيني ما براي ايجاد بازار قوي و بازاريابي مناسب براي بسياري از توليدات با ايجاد اين چرخه تحقق يافت.

وي تصريح کرد: در اين نشست چند ساعته امکان پرسش و پاسخ مستقيم ميان توليدکنندگان ابريشم و صنعتگران مرتبط با اين بخش به خوبي فراهم مي‌شود.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي با تأکيد بر اينکه مراکز، شرکت‌هاي ملي و کارخانه‌داران ابريشم مي‌توانند ديدگاه‌هاي خود را از اين نوع ارتباط بيان کنند، افزود: حذف واسطه‌ها و دلالاني که از چرخه توليد نهايت بهره برداري و سود را مي‌برند، هدف اصلي اين هم انديشي است.

ساسان قاسمي در ادامه اظهار داشت: اين نشست براي صنعتگران و هنرمندان از اين وجه که مي‌توانند به طور مستقيم با دست‌اندرکاران توليد مواد اوليه ابريشم ارتباط گيرند، مفيد است.

وي خاطرنشان کرد: ارتباط قوي و مؤثري که به دنبال اين هم انديشي ايجاد مي‌شود، در آينده به طور حتم يک بازار رقابتي و قوي را براي توليدکنندگان و صنعتگران ابريشم کشور فراهم مي‌کند.

گفتني است هم‌انديشي حذف واسطه‌ها با حضور دست اندرکاران صنعت ابريشم رأس ساعت دو بعدازظهر امروز در شهرستان لنگرود برگزار مي‌شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12797
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است