جمعه 28 ارديبهشت 1403

ایجاد تحرک سیستمی در سازمان، هدف مهم روابط عمومی بانک ملی است

  تاريخ:اول دی 1387 ساعت 11:51   |     کد : 12861   |     مشاهده: 1243
به گزارش صنعت نیوز، رئیس روابط عمومی بانک ملی گفت: در تمامی سازمانهای پیشرو دنیا ، روابط عمومی موتور متحرکه است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، رئیس روابط عمومی بانک ملی گفت: در تمامی سازمانهای پیشرو دنیا ، روابط عمومی موتور متحرکه است.

حسین دشتی در همایش مسئولان روابط عمومی این بانک در سراسر کشور با اشاره به نقش معجزه گر روابط عمومی اظهار داشت : بدنه بانک ملی باید نسبت به شرایط ویژه فعلی این بانک ، حساس شوند که این وظیقه مهم روابط عمومی است.

وی با تشریح وضعیت فعلی بانک ملی در عرصه داخلی و خارجی بیان داشت : تقویت تفکر سیستمی در داخل بانک باید در دستور کار روابط عمومی در دوره جدید قرار گیرد.

دشتی ترویج تفکرات و سیاستهای مدیران ارشد بانک در بدنه سازمان را جزو اصلی ترین اهداف روابط عمومی ذکر کرد و افزود : بانک ملی با داشتن حدود 3400 شعبه ، دارای بهترین ابزار تبلیغی و اطلاع رسانی است که روابط عمومی باید با دمیدن روح دوباره در کارکنان ، آنها را در جهت معرفی خدمات بانک ملی فعال کند.

وی با بیان این سؤال که مسئولیت اداره روابط عمومی در شرایط فعلی چیست ، ابراز داشت : روابط عمومی باید این باور را در سازمان ایجاد کند که نقش محوری در حرکت مجموعه دارد و این مهم تنها در صورتی ایجاد خواهد شد که مسئولان روابط عمومی خود را باور و فعالانه حرکت کنند.

دشتی توکل به خدا و زدودن هر گونه نا امیدی را لازمه کار روابط عمومی عنوان کرد و گفت : در کار روابط عمومبی باید از آرمان گرایی پرهیز شود و برای پیشبرد اهداف ، واقع بینی سرلوحه امور قرار گیرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12861
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است