شنبه 29 ارديبهشت 1403
کیکر:

هاشمیان در آستانه ترک بوخوم قرار گرفت

  تاريخ:اول دی 1387 ساعت 13:46   |     کد : 12884   |     مشاهده: 873
به گزارش صنعت نیوز، هفته نام کیکر نوشت: تیم فوتبال بوخوم آلمان به دلیل اینکه در آستانه سقوط از بوندسلیگا قرار گرفته، قطعا به یک تغییر تاکتیکی در تعطیلات میان فصل نیاز دارد که یکی از این تغییرات ترخیص وحید هاشمیان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، هفته نام کیکر نوشت: تیم فوتبال بوخوم آلمان به دلیل اینکه در آستانه سقوط از بوندسلیگا قرار گرفته، قطعا به یک تغییر تاکتیکی در تعطیلات میان فصل نیاز دارد که یکی از این تغییرات ترخیص وحید هاشمیان است.

توماس ارنست مدیر ورزشی باشگاه بوخوم اخیرا بر لزوم تغییراتی در تیم بحران زده بوخوم نه تنها برای جلوگیری از سقوط بلکه در رابطه با ترکیب کنونی تیم، تاکید کرده است.

به گفته وی، دو نفر از بازیکنان این تیم باید ترخیص شوند و بر اساس گزارش کیکر، یکی از آنها مهاجم ۳۲ساله ایرانی است گرچه این خبر هنوز رسما اعلام نشده است.

وحید هاشمیان که هواداران بوخوم بعد از عملکرد درخشان و ۱۶گل وی در مسابقات فصل ،۲۰۰۳-۲۰۰۴به او لقب هلیکوپتر دادند، به خاطر مصدومیت‌های شدید در این فصل نتوانسته است حتی یک گل هم بزند.

این بازیکن به تازگی نیز بعد از انتقاد علنی از مارسل کولر سرمربی بوخوم به دلیل بازی ندادن او، از ترکیب بازیکنان این تیم اخراج شد.

کولر سپس دلیل این محرومیت را غیبت هاشمیان در تمرینات به دلیل مصدومیت اعلام کرد.

هاشمیان به دو جلسه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد اما از آنجایی که پیش بینی می‌شود وی در تعطیلات ژانویه بوندسلیگا بوخوم را ترک کند، بازگشت او به تمرینات این تیم در روز دوم ژانویه احتمالا اتفاق نخواهد افتاد.

هاشمیان تابستان گذشته در یک نقل و انتقال آزاد با امضای قراردادی دو ساله از هانوفر به بوخوم پیوست.

کیکر افزوده است، یکی دیگر از گزینه‌های ترک بوخوم، دنی فاخ مهاجم ۳۲ ساله این تیم است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12884
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است