شنبه 29 ارديبهشت 1403

دو طرح بزرگ ورزشي ملي آماده بهره برداري هستند

  تاريخ:اول دی 1387 ساعت 14:04   |     کد : 12895   |     مشاهده: 857
به گزارش صنعت نیوز، مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي از تكميل و آماده بهره برداري از دو طرح ورزشي ملي خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي از تكميل و آماده بهره برداري از دو طرح ورزشي ملي خبر داد.

حسين هادياني اظهار داشت: در ادامه برنامه گسترده سازمان مبني بر گسترش اماكن ورزشي در سراسر كشور هم اكنون دو طرح بزرگ، شامل تالار دووميداني اروميه و تالار شش هزار نفري قصر شيرين آماده بهره برداري هستند و در آينده‌اي نزديك با مراسم رسمي افتتاح خواهند شد.

وي درباره روند ساخت استخر سه گانه مجموعه ورزشي انقلاب هم تصريح كرد: طبق برنامه قرار بود اين استخر تا ارديبهشت سال 88 به بهره برداري برسد، اما پيمانكار اين طرح از برنامه زمانبندي عقب است و ما تا 10 روز آينده به او فرصت داديم تا هر چه سريع تر نسبت به شتاب بخشيدن اين طرح اقدام كند و گرنه تصميمات لازم را اتخاذ خواهيم كرد.

مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي از تكميل مجموعه ورزشي اختصاصي جانبازان و معلولان هم تا پايان امسال خبر داد و گفت: اين طرح كه در ضلح شمالي مجموعه ورزشي شهيد شيرودي تهران در دست ساخت است داراي 11 هزار مترمربع زيربنا بوده و مطابق با استاندارهاي روز جهان ساخته مي شود و تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.

وي همچنين با اشاره به نقش و اهميت ورزش هاي پايه از تخصيص اعتبار لازم براي بازسازي تالار اختصاصي ژيمناستيك شهيد آذرپي خبر داد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12895
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است