شنبه 29 ارديبهشت 1403

ورود بخش خصوصي به طراحي هتل، بايد الگوسازي شود

  تاريخ:اول دی 1387 ساعت 14:25   |     کد : 12900   |     مشاهده: 867
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در مراسم گشايش هتل پارسيان اوين گفت: ورود بخش خصوصي براي طراحي اين هتل، بايد الگو شود.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز،  معاون گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در مراسم گشايش هتل پارسيان اوين گفت: ورود بخش خصوصي براي طراحي اين هتل، بايد الگو شود.

محمد شريف ملک‌زاده، شب گذشته در هتل اوين ضمن بيان اين مطلب افزود: هتل‌هاي پارسيان، بزرگترين زنجيره هتل‌هاي کشور را تشکيل داده‌اند و اين جاي بسيار خرسندي است که اين زنجيره در احداث، نوسازي و بازسازي صنعت هتل‌داري در کشور پيشگام و پيش‌قدم شده است.

وي اضافه کرد: در مديريت کلان صنعت گردشگري، نگاه بر توسعه گردشگري است و سازمان ميراث فرهنگي و بخش خصوصي در کنار يکديگر براي توسعه اين حرکت گام بر مي‌دارند.

معاون گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به برگزاري همايش توراپراتور‌ها در کشور تصريح کرد: در برگزاري اين همايش، هتل‌ها و سازمان بنياد با تمام وجود وارد شدند و حمايت‌هاي لازم را اعمال کردند.

وي در ادامه اضافه کرد: طراحي هتل پارسيان اوين که توسط بخش خصوصي داخلي انجام شده است جاي تقدير دارد و اين حرکت بايد به الگويي در سراسر کشور تبديل شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12900
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است