شنبه 29 ارديبهشت 1403

حمایت بنیاد مستضعفان از هتل سازی

  تاريخ:اول دی 1387 ساعت 15:36   |     کد : 12909   |     مشاهده: 939
به گزراش صنعت نیوز، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد با هدف توسعه صنعت گردشگری از بخش خصوصی در هتل سازی حمایت می كند.

به گزراش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد با هدف توسعه صنعت گردشگری از بخش خصوصی در هتل سازی حمایت می كند.

محمدفروزنده در مراسم بازسازی و توسعه هتل پارسیان اوین با بیان این مطلب افزود: بنیادمستضعفان آمادگی دارد از بخش خصوصی در بخش سخت افزار و نرم افزار حمایت كند و برای توانمندسازی این بخش در زمینه هتل سازی و هتلداری برنامه های مدونی در پیش گرفته است.

وی گفت: هتل سازی و هتلداری از ابعاد فرهنگی و اقتصادی در صنعت گردشگری از جایگاه ویژه ای برخوردار است كه حمایت همه دستگاهها و مسئولا ن مربوط را می طلبد تا بخش خصوصی در این زمینه به طور موثر فعالیت كند.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: جامعه ایرانی ظرفیت های مناسبی در جذب گردشگر دارد به شرط آنكه همه دستگاهها برای توسعه صنعت گردشگری همت كنند.

فروزنده گفت: ساخت هتل و هتلداری، داشتن نیروهای متخصص و  خدمات دهی نوین از اصول صنعت گردشگری محسوب می شود كه در این زمینه بهره بردن از دستاوردهای دیگر كشورها ضروری است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12909
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است