شنبه 29 ارديبهشت 1403

گزارشی از قراردادهای کشتی‌گیران لیگ برتر

  تاريخ:دوم دی 1387 ساعت 11:37   |     کد : 12972   |     مشاهده: 939
به گزراش صنعت نیوز، کشتی‌گیران خارجی با مبالغی کمتر نسبت به چهره‌های شاخص داخلی در لیگ برتر کشتی آزاد ایران شرکت می‌کنند.

به گزراش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، کشتی‌گیران خارجی با مبالغی کمتر نسبت به چهره‌های شاخص داخلی در لیگ برتر کشتی آزاد ایران شرکت می‌کنند.

مبلغ قراردادها در لیگ برتر کشتی آزاد ایران متفاوت است. ملی‌پوشان المپیکی به طور میانگین قراردادهای 35 میلیون تومانی با تیم‌های خود منعقد کرده‌اند که البته شنیده می‌شود یکی، دو ملی‌پوش دیگر بین 50 تا 60 میلیون دریافت کرده‌اند که بعضا برخی از این ملی‌پوشان ناآماده هستند و نمایش درخشانی هم نداشته‌اند.

این درحالی است که چهره‌های شاخص خارجی برای تیم‌ها مقرون به صرفه هستند و با دستمزدی کمتر در ایران کشتی می‌گیرند که به نظر می‌رسد شرایط بدنی بهتری هم نسبت به رقیبان ایرانی خود داشته باشند.

برای مثال شنیده می‌شود "دلشاد منصوراف" دارنده‌ی دو مدال طلای جهان از ازبکستان که برای گراد کشتی می‌گیرد، برای هر برد پنج هزار دلار و در صورت شکست در هر مسابقه 1500 دلار دریافت می‌کند که بعید به نظر می‌رسد در پایان لیگ بیش از 20 میلیون تومان بگیرد. در حالی که یک کشتی‌گیر که قهرمان جام تختی هم شده است، مبلغی بیشتر از این دریافت کرده و در نخستین مسابقه نیز به حریف جوان خود باخت.

باز هم شنیده می‌شود که گئورگی گوگشلیدزه و الکسی شیماروف نیز به ترتیب 20 هزار و 15 هزار دلار از نفت تهران پیش قرارداد گرفته‌اند که علاوه بر آن برای برد در هر مسابقه نیز دو هزار دلار دریافت خواهند کرد که جمع پول دریافتی هر یک از آنها 30 میلیون تومان هم نخواهد شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12972
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است