جمعه 28 ارديبهشت 1403

اتحاديه اروپا از طرحهاي اقتصادي آلمان حمايت کرد

  تاريخ:سوم دی 1387 ساعت 10:38   |     کد : 13053   |     مشاهده: 1201
به گزارش صنعت نیوز، گونتر ورهوگن کميسر صنايع اتحاديه اروپا روز دوشنبه از برنامه هاي المان براي مقابله با بحران اقتصادي حمايت کرد و گفت سياستهاي برلين کاملا هوشمندانه است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، گونتر ورهوگن کميسر صنايع اتحاديه اروپا روز دوشنبه از برنامه هاي المان براي مقابله با بحران اقتصادي حمايت کرد و گفت سياستهاي برلين کاملا هوشمندانه است.

ورهوگن روز دوشنبه در مصاحبه با روزنامه دي ولت اعلام کرد اينکه دولت المان از همه ظرفيتهاي خود فورا استفاده نکرده است و با دقت تحولات را بررسي مي کند از لحاظ سياسي عاقلانه و از لحاظ اقتصادي نيز کاملا معقول است. وي گفت اگر اقدامات بيشتر ضروري باشد ، المان انها را اتخاذ خواهد کرد.

المان اعلام کرده است حدود سي و يک ميليارد يورو براي طرحهاي زيربنايي و ديگر برنامه ها هزينه خواهد کرد و انگلا مرکل صدر اعظم المان نيز هفته گذشته اعلام کرد پس از بررسي هاي دقيق برنامه هاي بيشتري در ماه ژانويه ( دي ماه ) اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از فرانکفورت ، وزارت اقتصاد المان از سوي ديگر تاييد کرده است فعاليتهاي اقتصادي اين کشور ممکن است به دليل اثرات بحران مالي جهاني بر اقتصاد وابسته به صادرات اين کشور در سال دو هزار و نه ، سه درصد کاهش يابد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13053
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است