شنبه 29 ارديبهشت 1403
دايي :

استعفاي من شايعه است

  تاريخ:سوم دی 1387 ساعت 10:40   |     کد : 13055   |     مشاهده: 851
به گزارش صنعت نیوز، سرمربي تيم ملي فوتبال پس از باز گشت از عمان در خصوص كناره گيري اش از تيم ملي اعلام کرد استعفا نداده و ن خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، سرمربي تيم ملي فوتبال پس از باز گشت از عمان در خصوص كناره گيري اش از تيم ملي اعلام کرد استعفا نداده و ن خواهد داد.

علي دايي که امروز در جمع خبرنگاران در محل تمرين تيم هاي ملي سخن مي گفت : اضافه کرد استعفا و كناره گيري من از تيم ملي به هيچ وجه صحت ندارد و اين موضوع شايعاتي بيش نيست .

وي در باره اعلام فهرست بازيکنان اعزامي به عمان هم گفت : اين حرفها که گفته مي شود من از اين مسئله ناراحت شده ام به هيچ عنوان صحت ندارد و اسامي بازيکنان اعزامي بايد اعلام مي شد .

دايي همچنين در باره موضوع اختلاف وي با رئيس فدراسيون فوتبال هم آن را بشدت رد کرد و ادامه داد يك ماه است كه علي كفاشيان را نديده ام و اين حرف ها نيز شايعاتي بيش نيست . سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت : تيم ملي را رها نمي کنم و مسووليت آن را پذيرفته ام و تا موفق نشوم از اين تيم كناره گيري نخواهم کرد .

وي در خصوص بازيهاي چهار جانبه عمان هم گفت : شرکت در اين بازيها تجربه خوبي بود و نکات قوت و ضعف تيم تا اندازه زيادي مشخص شد که بايد براي بازيها ي آينده تيم ملي بررسي و مورد توجه قرار گيرند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13055
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است