جمعه 28 ارديبهشت 1403

عوارض ساخت و ساز در پایتخت کمتر از نرخ تورم

  تاريخ:سوم دی 1387 ساعت 11:25   |     کد : 13076   |     مشاهده: 761
به گزارش صنعت نیوز، شهردار تهران گفت: عوارض ساخت و ساز در پایتخت13درصد کمتر از نرخ تورم افزایش یافته است .

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، شهردار تهران گفت: عوارض ساخت و ساز در پایتخت13درصد کمتر از نرخ تورم افزایش یافته است .

محمد باقر قالیباف روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه عوارض ساخت و ساز در دو سال گذشته افزایش نیافته است افزود: این عوارض در مقایسه با پول زمین و مصالح خیلی ناچیز است.

وی گفت: سیاست شهرداری تهران بر این است که سال آینده قیمت عوارض افزایش نیابد یا در صورت افزایش، بسیار محدود و زیر شاخص های تورم باشد.

قالیباف در ادامه با ابراز رضایت از سامانه 137 افزود: مجموعه رضایت مندی از این سامانه بیش از 70 درصد است.

شهردار تهران گفت: سامانه 137 به ما نشان می دهد که مشکلات مردم در شهر کجاست و با آن می توانیم به راحتی خواسته و دیدگاههای مردم را داشته باشیم .

وی درخصوص بحث مشتری مداری در شهرداری تهران علت نارضایتی مردم از شهرداری را نبود رویکرد مشتری مداری دانست و تصریح کرد: افرادی که به شهرداری مراجعه می کنند "ارباب رجوع" هستند و باید تکریم شوند.

شهردار تهران افزود: شهرداری محل خدمت به مردم است و نباید محل نارضایتی مردم باشد به همین منظور باید موضوع تکریم ارباب رجوع را در شهرداری نهادینه کنیم.

قالیباف درخصوص مطرح شدن طرح جامع ترافیک شهر تهران در شورای اسلامی شهر تهران گفت : این طرح باید در شورای اسلامی شهر بررسی شود چرا که ما شورای شهر تشریفاتی نمی خواهیم و این شورا طبیعتا برای حمل و نقل و ترافیک نظر دارد .

شهرداری با اشاره به هماهنگی خوب شورای اسلامی شهر با شهرداری گفت : اگر شورا اعتقاد دارد این طرح در شورای عالی ترافیک به تصویب نهایی برسد شهرداری مخالفتی ندارد ولی ‌ما از طریق شورای اسلامی شهر طرح جامع ترافیک را به شورای عالی ترافیک برای تصویب نهایی ارسال می کنیم .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13076
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است