شنبه 29 ارديبهشت 1403

توسعه گردشگري مهاجرت را کاهش مي‌دهد

  تاريخ:سوم دی 1387 ساعت 11:51   |     کد : 13085   |     مشاهده: 895
به گزارش صنعت نیوز، رئيس فراکسيون گردشگري مجلس شوراي اسلامي گفت: گردشگري باعث کاهش مهاجرت مي‌شود چرا که در مناطقي که در آن گردشگري توسعه يافته باشد، مردم نياز به مهاجرت ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، رئيس فراکسيون گردشگري مجلس شوراي اسلامي گفت: گردشگري باعث کاهش مهاجرت مي‌شود چرا که در مناطقي که در آن گردشگري توسعه يافته باشد، مردم نياز به مهاجرت ندارند.

اسداله عباسي، صبح امروز در همايش مديران ارشد صنعت هتل‌داري کشور با اشاره به نقش گردشگري در توسعه کشور گفت: مجلس شوراي اسلامي آماده همکاري با دولت براي رفع موانع قانوني توسعه گردشگري است.

وي با اشاره فرهنگ ايراني تصريح کرد: مهمان‌نوازي پتانسيلي است که در ذات ايرانيان وجود دارد و بايد اين پتانسيل با آموزش‌هاي لازم نهادينه شود، آن موقع است که هتلداري مي تواند پيشرفت کند و تخصصي شود.

نماينده رودسر با اشاره به اصل 44 قانون اساسي تصريح کرد: در حال حاضر با قانوني که براي اجرايي شدن اصل 44 در مجلس تصويب شده است، فرصت مناسبي براي افزايش نقش بخش خصوصي در توسعه گردشگري فراهم آمده است.

وي با اشاره به آمادگي مجلس براي رفع موانع توسعه گردشگري افزود: قوه قضاييه نيز با توجه به سخناني که رئيس اين قوه در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري داشتند براي تضمين امنيت سرمايه‌گذاري در کشور اعلام آمادگي کردند.

رئيس فراکسيون گردشگري با اشاره به وجود چهار کميته در اين فراکسيون بر آمادگي کميته‌ها جهت بررسي مشکلات و رفع موانع گردشگري تاکيد کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13085
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است