جمعه 28 ارديبهشت 1403

طرح تحول اقتصادی، رهایی از وابستگی به نفت

  تاريخ:چهارم دی 1387 ساعت 09:40   |     کد : 13130   |     مشاهده: 1219
به گزارش صنعت نیوز، وزیر کار و امور اجتماعی وابستگی به نفت را مهمترین چـالش اقتصاد کشور برشمرد و گفت : اجرای درست طرح تحول اقتصادی می توانـد با تغییر مسیر اقتصـاد بـه سوی اقتصادی سـالم از سهم نفت در اداره کشور بکاهد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، وزیر کار و امور اجتماعی وابستگی به نفت را مهمترین چـالش اقتصاد کشور برشمرد و گفت : اجرای درست طرح تحول اقتصادی می توانـد با تغییر مسیر اقتصـاد بـه سوی اقتصادی سـالم از سهم نفت در اداره کشور بکاهد.

محمد جهرمی در حضور جمعی از فعـالان سیاسی استان قم ،با تاکید بر نقش بخش خصوصی در ساماندهی اقتصاد کشور افزود: باید زمینه برای واگذاری امور اقتصادی به این بخش هرچه زودتر فـراهم شود و دولت در توانمند سـازی و حمـایت از بخش خصوصی تمام تلاش خود را بکار گیرد .

وی طرح های نیمه تمام عمرانی را تورم زا خواند و گفت : این طرح ها با همکاری بخش خصوصی باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

جهرمی حمایت از کـارآفرینان را از اولویت های وزارت کار و امور اجتماعی دانست و گفت: سـالانه بیش از یک میلیون نفر وارد بـازار کـار می شوند کـه فارغ التحصیلان دانشگاهها بخش مهمی از آنها را تشکیل می دهند.

وزیر کار و امور اجتماعی افزود: ایجاد فرصت اشتغال نیازمند فعال شدن بخش خصوصی است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13130
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است