جمعه 28 ارديبهشت 1403

ماشين آلات راهسازي دست دوم وارد نشود

  تاريخ:چهارم دی 1387 ساعت 11:19   |     کد : 13141   |     مشاهده: 775
‌به گزارش صنعت نیوز، مــدير عــــامل شرکت توليد تجهيزات سنگين گفت: بايد از واردات ماشين هاي آلات راهسازي دست دوم که عمر مفيد آنها پايان يافته است خودداري شود.

‌ به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، مــدير عــــامل شرکت توليد تجهيزات سنگين گفت: بايد از واردات ماشين هاي آلات راهسازي دست دوم که عمر مفيد آنها پايان يافته است خودداري شود.

به گزارش خبرنگار ما،‌ غلامرضا کرامتي فرد در همايش علمي و آموزشي بررسي و تحليل هزينه ها در ماشين آلات راهسازي و طرح هاي عمراني و زيربنايي با اشاره به سابقه اين شرکت در توليد و ساخت ماشين آلات سنگين راهسازي افزود: بايد الگويي براي انتخاب و واردات ماشين آلات راهسازي خارجي طراحي کرد تا از ورود ماشين آلات با کيفيت پايين جلوگيري شود.

وي اضافه کرد: موقعيت ممتاز جغرافيايي ايران در منطقه باعث مي شود تا کشور نقش مهمي در تراتزيت و حمل و نقل کالا داشته باشد و بايد از اين موقعيت به خوبي استفاده شود.

کرامتي فرد افزود: ماشين هاي راهسازي اهميت زيادي در توسعه زير ساخت هاي حمل و نقل و همچنين توسعه اقتصاد ملي دارد.

در ادامه مسعود حاتمي از کارشناسان اين شرکت نيزدر سخناني ، به بررسي و تحليل هزينه ها در ماشين آلات راهسازي پرداخت.

وي به بيان نظريه هاي موجود درباره هزينه ها در ماشين آلات راهسازي، معرفي نمونه هاي موجود، عمر بهينه و اقتصادي ماشين آلات راهسازي و‌ هزينه تعميرات اين ماشين آلات پرداخت.

اين همايش به همت شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور و شرکت توليد تجهيزات سنگين در سالن همايش وزارت راه و ترابري برگزار شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13141
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است