جمعه 28 ارديبهشت 1403

دفتر بانک تجارت و توسعه اکو در ايران داير مي شود

  تاريخ:چهارم دی 1387 ساعت 11:41   |     کد : 13152   |     مشاهده: 1201
به گزارش صنعت نیوز، رئيس بانک تجارت و توسعه سازمان همکاري ـ اقتصادي اکو از ايجاد دفاتر اين بانک در ايران و پاکستان در آينده نزديک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، رئيس بانک تجارت و توسعه سازمان همکاري ـ اقتصادي اکو از ايجاد دفاتر اين بانک در ايران و پاکستان در آينده نزديک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما؛ مرات اولوس در سومين اجلاس وزراي امور اقتصادي و دارايي اکو در مرکز همايشهاي بين المللي صدا و سيما با اشاره به بحران مالي غرب گفت: همه جهان از اين بحران تأثير پذيرفته اند که افت بازارهاي سهام و ارزش ارزها نمونه اي از آن است.

وي با بيان اينکه احتمالا کشورهاي عضو اکو مقدار کمتري سرمايه گذاري خارجي را تجربه خواهند کرد افزود: بنابراين اعضاي اکو بايد به سمت چند جانبه کردن همکاريهاي اقتصادي و توليدات خود قدم بردارند.

اولوس با تأکيد بر اينکه جهانيان بايد از تبديل بحران مالي به فاجعه انساني جلوگيري کنند گفت: اکو به عنوان يکي از مناطق قوي اقتصادي در جهان مي تواند حداقل براي مردم منطقه خود تلاش هاي مؤثري کند.

رئيس بانک تجارت و توسعه اکو افزود: تجارت درون منطقه اي نيازمند حذف تعرفه منطقه اي و اصلاحات ساختاري در اقتصاد کشورهاي عضو است.

اولوس با بيان اينکه بانک تجارت اکو در سال 2008 با حق عضويت 300 ميليون دلاري هر يک از اعضا راه اندازي شده است گفت: اين بانک آمادگي ارائه تسهيلات تجاري و مالي کوتاه مدت براي تأمين مالي صادر کنندگان و وارد کنندگان اعضاي اکو را دارد.

وي با بيان اينکه به زودي دفاتر بانک تجارت و توسعه اکو در ايران و پاکستان راه اندازي مي شود از تمام اعضا خواست هر چه سريعتر به اين بانک بپيوندند تا از سودهاي حاصل از آن بهره کافي ببرند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13152
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است