شنبه 29 ارديبهشت 1403

صدور سفر کارت ملي براي 94 هنرمند لرستاني

  تاريخ:چهارم دی 1387 ساعت 12:36   |     کد : 13164   |     مشاهده: 887
به گزارش صنعت نیوز، سفر کارت ملي براي 94 نفر از هنرمندان لرستاني توسط سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، سفر کارت ملي براي 94 نفر از هنرمندان لرستاني توسط سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان صادر شد.

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان لرستان با بيان اين مطلب گفت: سفرکارت ملي برگرفته از تعاريف موجود در طرح و استفاده از امکانات نوين تجاري، واجد مزاياي مستقيم و غيرمستقيم فراواني است .

حسن رحمانيان افزود:از مهمترين مزاياي آن مي‌توان به افزايش فروش و ضريب اشغال بخش گردشگري ،کاهش خطر سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري ، سالم‌سازي رقابت‌ها و حذف واسطه‌هاي مازاد اشاره کرد .

وي تصريح کرد:از ديگر مزاياي اين طرح براي مشتريان امکان استفاده از شبکه‌اي به‌روز در خدمت‌رساني ،استفاده ازسيستم‌هاي نوين و تجارت الکترونيک موجود در طرح ، برخورداري از تخفيف‌ها و نرخ‌هاي تشويقي طرح و افزايش امنيت و بهداشت فردي در حمل پول الکترونيک است .

رحمانيان در ادامه مزاياي ملي اين طرح را عنوان کرد و افزود: افزايش سطح بهداشت رواني خانواده، محيط کار و جامعه ، افزايش کيفيت خدمات گردشگري کشور و کارآفريني ،کاهش تمرکز زماني سفر و کاهش خطرات جاده‌اي سفر ،کاهش هزينه‌هاي پشتيباني پول نقد و اسکناس ، کاهش ترددها و مشکلات شهري نيز از مزاياي ملي اين طرح است .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13164
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است