جمعه 28 ارديبهشت 1403

هشدار پوتین به شرکت های روسی

  تاريخ:پنجم دی 1387 ساعت 10:20   |     کد : 13201   |     مشاهده: 1443
به گزارش صنعت نیوز، ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه به همه کارفرمایان هشدار داد که از تعدیل و کاهش نیروی غیر ضروری به شدت پرهیز کنند تا در رکود اقتصادی فعلی نرخی بیکاری رشدی بیش از این نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه به همه کارفرمایان هشدار داد که از تعدیل و کاهش نیروی غیر ضروری به شدت پرهیز کنند تا در رکود اقتصادی فعلی نرخی بیکاری رشدی بیش از این نداشته باشد.

پوتین در نشستی که با وزرای روسیه داشت گفت: تجارت نباید افراد نیازمند را به آتش بکشد . هدف ما به حداقل رساندن ضررهای مالی و تلاش برای بقاست ولی نمی توانیم سود تجارت ها را تضمین کنیم اقتصاد روسیه به دلیل کاهش شدید قیمت نفت و خروج سرمایه ها با انقباض شدیدی رو به رو شده است.

تولید صنعتی در ماه نوامبر 10.8% کاهش یافته است و عقب افتادن دستمزدها ، تولید کنندگان فولاد را وادار به تعدیل نیرو و کاهش فرصت های شغلی می کند.

از دست رفتن شغل 400 هزار روس ، خود نشانه دیگری بر بحران اقتصادی این کشور است که گمان می رود تا اواسط سال 2009 نیز ادامه داشته باشد.

آقای الکساندر ژوکوف جانشین نخست وزیر روسیه گفت: 70 هزار روس از دهم تا شانزدهم دسامبر اخراج شده اند و 207 هزار نفر نیز که شغل نیمه وقت داشته اند به مرخصی اجباری فرستاده شده اند .

وی افزود : صنایع شیمیایی و فولادی ، ساخت ماشین آلات ، ساخت و ساز و حمل و نقل کالا بیشترین ضررها را متحمل شده اند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13201
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است