جمعه 28 ارديبهشت 1403

بانک توسعه امريکا به نيکاراگوئه وام مي دهد

  تاريخ:پنجم دی 1387 ساعت 10:59   |     کد : 13221   |     مشاهده: 1507
به گزارش صنعت نیوز، بانک توسعه امريکا روز چهارشنبه از تصويب سه وام به ارزش حدود بيست ميليون و هشتصد و شصت هزار دلار امريکا براي کمک به برنامه مبارزه با فقر در نيکاراگوئه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، بانک توسعه امريکا روز چهارشنبه از تصويب سه وام به ارزش حدود بيست ميليون و هشتصد و شصت هزار دلار امريکا براي کمک به برنامه مبارزه با فقر در نيکاراگوئه خبر داد.

البرتو گوئه وارا Alberto Guevara وزير خزانه داري نيکاراگوئه روز چهارشنبه در يک کنفرانس مطبوعاتي اعلام کرد بانک توسعه امريکا اعطاي سه وام به نيکاراگوئه را تصويب کرده است که بزرگترين اين وامها به ارزش بيست ميليون دلار قرار است براي مقابله با گرسنگي در اين کشور صرف شود و بواسطه ان به سيزده هزار خانوار کمک رساني خواهند شد.

خبرگزاري شين هوا از ماناگوا گزارش داد ، ميرنا ليوانو نماينده بانک توسعه امريکا در نيکاراگوئه نيز در اين خصوص گفت يکي ديگر از اين وامها مجموعا به ارزش يکصد و ده هزار دلار است که براي نوسازي نهاد هاي دولتي نيکاراگوئه هزينه خواهد شد و سومين وام که به ارزش هفتصد و پنجاه هزار دلار است نيز براي کمک به مديريت مالي و اصلاح هزينه هاي اجتماعي صرف مي شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13221
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است