جمعه 28 ارديبهشت 1403

پيامدهاي بحران مالي آمريکا بر سرمايه گذاران در بخش ساخت و ساز تاثيرگذاشت

  تاريخ:پنجم دی 1387 ساعت 11:08   |     کد : 13224   |     مشاهده: 683
به گزارش صنعت نیوز، بحران اقتصادي وضعيت شرکتها و سرمايه گذاران در بخش ساخت و ساز ساختماني را تهديد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، بحران اقتصادي وضعيت شرکتها و سرمايه گذاران در بخش ساخت و ساز ساختماني را تهديد کرده است.

به گزارش شبکه تلويزيوني سي ان ان، بحران اقتصادي و در پي آن قطع شدن اعتبارات بانک ها براي سرمايه گذاري در بخش ساخت و ساز باعث شد بزرگترين شرکتهاي سرمايه گذار ساختماني آمريکا دچار مشکلات مالي شوند. اين سرمايه گذاران معتقدند در صورت عدم حمايت دولت فدرال آمريکا براي سرمايه گذاري مجدد در بخش ساخت و ساز، بازار مسکن و شرکتهاي سرمايه گذار در اين بخش با ضررهاي فراواني روبرو خواهد شد.

کارشناسان اقتصادي گمان مي کنند در سال آينده قيمت مسکن در لس آنجلس در سال آينده بيست و پنج درصد ، ميامي بيست و سه درصد و در واشنگتن دي سي بيست درصد با کاهش روبرو شود.

سي ان ان در اين گزارش کمبود منابع مالي بانک ها براي وام دادن به شرکت هاي سرمايه گذاري شاغل در بازار مسکن و ناتوانايي رهن گذاران آمريکايي در پرداخت اقساط خانه هاي خود را از دليل عمده رکود در بازار مسکن مي داند. کارشناسان تخصيص بودجه در قالب طرح نجات اقتصادي در بخش مسکن را از راهکارهاي فراروي حل بحران مسکن در آمريکا عنوان مي کنند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13224
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است