جمعه 28 ارديبهشت 1403

17 هزار هکتار زمين دولت براي مسکن مهر

  تاريخ:هفتم دی 1387 ساعت 09:04   |     کد : 13272   |     مشاهده: 739
به گزارش صنعت نیوز، از شروع طرح مسکن مهر تاکنون يک ميليون و 350 هزار قطعه زمين به متقاضيان طرح مسکن مهر در کشور واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، از شروع طرح مسکن مهر تاکنون يک ميليون و 350 هزار قطعه زمين به متقاضيان طرح مسکن مهر در کشور واگذار شده است.

قائم مقام وزير تعاون در مجمع منطقه اي طرح مسکن مهر زاهدان گفت : در اجراي اين طرح 17هزار هکتار زمين در کشور به تملک دولت درآمده و در برخي موارد کاربري اين زمينها به مسکوني تغيير يافته و در اختيار طرح مسکن مهر قرارگرفته است.

مهندس علوي سه وظيفه اساسي دولت در اجراي طرح مسکن مهر را ثبت نام ، سازماندهي و پالايش عنوان کرد و گفت: خانه دار کردن افراد بدون مسکن که 5 سال در يک مکان سکونت داشته اند و همچنين سرپرست هاي خانوار از اهداف اين طرح است.

وي همچنين از استقبال بانکها براي اعطاي تسهيلات به متقاضيان خبر داد و افزود: همه افراد واجد شرايط ميتوانند با مراجعه به تعاونيهاي طرح مسکن مهر ، در اين طرح ثبت نام کنند و از واحدهاي مسکوني 50 تا 80 متري طرح مسکن مهر برخوردار شوند.

قائم مقام وزير تعاون کم کردن هزينه زمين از هزينه واحد مسکوني را يکي ديگر از مزاياي اين طرح برشمرد وگفت : در اين طرح زمين به نوعي بطور رايگان در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.

مدير کل تعاون استان سيستان و بلوچستان هم گفت : تاکنون 37 هزار نفر در طرح مسکن مهر اين استان ثبت نام کرده اند که 32 هزار نفر واجد شرايط شناخته شده اند .

طاهري افزود : براي ساخت 10 هزار و 998 واحد ساختماني دراستان زمين واگذار شده که از اين تعداد دو هزار واحد در حال ساخت است و ساخت بقيه آنها به زودي آغازمي شود .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13272
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است