جمعه 28 ارديبهشت 1403

واگذاری 230 هزار زمین مهر استان تهران تا پایان سال

  تاريخ:هفتم دی 1387 ساعت 10:20   |     کد : 13294   |     مشاهده: 717
به گزارش صنعت نیوز، استاندار تهران از واگذاری زمین مورد نیاز برای ساخت 230 هزار واحد مسکونی در استان تهران در قالب طرح مسکن مهر تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، استاندار تهران از واگذاری زمین مورد نیاز برای ساخت 230 هزار واحد مسکونی در استان تهران در قالب طرح مسکن مهر تا پایان سال خبر داد.

تمدن در حاشیه همایش تبیین سیاست های دولت نهم در کرج افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت یک میلیون و 200 هزار واحد مسکونی در کشور در قالب مسکن مهر تا پایان امسال تامین می شود که از این میزان 230 هزار قطعه زمین به استان تهران اختصاص یافته است .

مشاور اقتصادی رئیس جمهور گفت :اکنون زیرساخت های لازم برای واگذاری زمین به تعاونیهای مسکن ایجاد شده است و این آمادگی وجود دارد که زمین های تعیین شده در اختیار سازندگان قرار گیرد.

وی گفت: دولت برای کاهش قیمت مسکن در کشور سه راهکار واگذاری زمین با قیمت ارزان ، ارائه تسهیلات بانکی و سرعت بخشیدن در پرداخت این تسهیلات و نیز کاهش قیمت مصالح ساختمانی را با هدف ایجاد انگیزه بیشتر برای ساخت مسکن در قالب طرح مسکن مهر در پیش گرفته است .

تمدن افزود : اکنون 6 هزارمیلیارد تومان اعتبار در اختیار نظام بانکی کشور قرار گرفته است که پرداخت وام به متقاضیان ساخت مسکن را تسریع می کند .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون قیمت دو کالای عمده برای ساخت و ساز مسکن از جمله آهن وسیمان در ماه های اخیربه نصف رسیده گفت: اکنون زمینه ها برای آغاز ساخت و ساز در کشور فراهم است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13294
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است