جمعه 28 ارديبهشت 1403
روند ساخت و ساز در نيويورک از رونق افتاده است

بحران مالي و اعتباري باعث رکود در بخش ساخت و ساز نيويورک شده است

  تاريخ:هشتم دی 1387 ساعت 09:58   |     کد : 13381   |     مشاهده: 663
به گزارش صنعت نیوز، اکثر طرح هاي ساخت و ساز در شهر نيويورک به ارزش پنج ميليارد دلار به علت بحران اقتصادي لغو يا به حالت تعليق در آمده است.چنين روندي باعث شده است به صنعت ساخت و ساز نيويورک که سال گذشته صد و سي هزار شغل ايجاد کرده بود،ضربه مهلکي وارد شود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، اکثر طرح هاي ساخت و ساز در شهر نيويورک به ارزش پنج ميليارد دلار به علت بحران اقتصادي لغو يا به حالت تعليق در آمده است.چنين روندي باعث شده است به صنعت ساخت و ساز نيويورک که سال گذشته صد و سي هزار شغل ايجاد کرده بود،ضربه مهلکي وارد شود.

اين روزنامه افزود،کساد شدن بازار ساخت و ساز در نيويورک که بزرگترين نيروي اقتصادي اين شهر محسوب مي شود به اين معناست که منظره شهر نيويورک تا دو سال آينده تغييري نخواهد کرد.

به نوشته نيويورک تايمز،شواهد حاکي از آن است که ساخت و ساز در ديگر مناطق آمريکا نيز به علت نبود منابع مالي و اعتباري از رونق افتاده است.

ميزان رشد اعطاي وام ساخت سپتامبر امسال به هشت صدم درصد رسيده است.اين رقم در سال هاي دو هزار و شش و دو هزار و هفت به ترتيب بيست و پنج و هفت دهم و يازده و سه دهم درصد بوده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13381
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است