يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

رنگرز: طرح بوندسلیگا را امتحان می کنیم

  تاريخ:هشتم دی 1387 ساعت 10:47   |     کد : 13395   |     مشاهده: 1181
به گزارش صنعت نیوز، سرمربی سال گذشته تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: برگزاری لیگ فرنگی از تعطیل شدنش بهتر است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، سرمربی سال گذشته تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: برگزاری لیگ فرنگی از تعطیل شدنش بهتر است.

حسن رنگرز اظهار کرد: ای کاش زمان از دست نمی‌رفت و لیگ فرنگی زودتر آغاز می‌شد اما، با شرایط فعلی هم برگزار شدن ‌آن باز بهتر است.

وی ادامه داد: لیگ می‌تواند مقداری از مشکلات مالی کشتی‌گیران را برطرف کند و باعث شناخته شدن پدیده‌ها و پشتوانه‌ها شود. از سوی دیگر کادرفنی هم در این شرایط می‌تواند نظارت مستقیم بر عملکرد کشتی‌گیران داشته باشد.

رنگرز درمورد علل استقبال کمتر از لیگ فرنگی نسبت به آزاد گفت: لیگ آزاد چندین سال است که به صورت پیوسته برگزار می‌شود اما، در کشتی فرنگی این چنین نبوده است. از سوی دیگر لیگ آزاد همواره با ضابطه برگزار شده اما، در فرنگی نه که همین رفتار سال قبل باعث شد اسپانسر قدرتمندی مانند حفاری از تیم‌داری منصرف شود. عمل نکردن برخی کشتی‌گیران نسبت به تعهدات‌شان نیز مزید بر علت می‌شود تا لیگ کشتی فرنگی شرایط آزاد را نداشته باشد.

دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان درمورد راهکارهای برداشتن تفاوت بین لیگ آزاد و فرنگی گفت: طرح برگزاری لیگ آزاد و فرنگی به صورت یک لیگ و استفاده از کشتی‌گیران در هر دو رشته در قالب یک تیم، طرحی است که آلمانی‌ها آن را در بوندسلیگا امتحان کردند و در حال حاضر یک لیگ دارند که کشتی‌های آزاد در کنار فرنگی برگزار می‌شوند. حداقل می‌توانیم این کار را امتحان کنیم و برای سال اول مسابقات دسته یک را مانند بوندسلیگا برگزار کنیم و پس از رفع نقاط ضعف، لیگ برتر را هم به همان شکل اجرا کنیم.

رنگرز در پایان درمورد تلاش خود برای حضور یک تیم از نوشهر در لیگ برتر فرنگی گفت: در حال رایزنی هستیم تا با کمک دوستان زمینه حضور یک تیم فرنگی را در لیگ فراهم کنیم که البته اگر میسر شود، از نیروهای جوان استفاده خواهیم کرد و اولویت‌مان قهرمانی نخواهد بود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13395
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است