يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
قلعه نویی:

سپاهان را شکست می دهیم

  تاريخ:هشتم دی 1387 ساعت 10:49   |     کد : 13396   |     مشاهده: 1085
به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، سرمربی تیم فوتبال استقلال با مطلوب و مثبت ارزیابی کردن اردوی این تیم در ترکیه گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم تصور می کنم این بهترین اردوی استقلال در چند سال اخیر بود که طی آن به اهدافمان دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، سرمربی تیم فوتبال استقلال با مطلوب و مثبت ارزیابی کردن اردوی این تیم در ترکیه گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم تصور می کنم این بهترین اردوی استقلال در چند سال اخیر بود که طی آن به اهدافمان دست پیدا کردیم.

امیر قلعه نویی که در حاشیه تمرین امروز استقلال با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب به اردوی استقلال در ترکیه و اهداف تشکیل این اردو اشاره کرد و افزود: این یکی از بهترین اردوهایی بود که استقلال در این چند سال برگزار کرده بود و نتایج مثبتی به همراه داشت.

قلعه نویی ادامه داد: ما از برگزاری این اردو سه هدف را دنبال می کردیم. اول حفظ آمادگی و جسمانی بازیکنان ، دوم ارتقا آمادگی بدنی و سوم شناسایی توانایی بازیکنانی که در طول فصل کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بودند.

وی افزود: ضمن اینکه با برگزاری این اردو بازیکنان از حاشیه ها دور بودند و رفاقت شان نیز بیشتر از قبل شد تا با روحیه ای عالی آماده حضور در مسابقات لیگ برتر شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دو دیدار تدارکاتی این تیم در اردوی ترکیه گفت: دو بازی خوب برگزار کردیم که خصوصا دیدار دو با تیم قزاقستانی فواید بسیاری برای ما داشت. در این دیدار ما با تیمی قدرتمند و تکنیکی بازی کردیم که در رده ششم جدول رده بندی لیگ کشورش قرار داشت.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد دلایل غیبت فرهاد مجیدی و جانواریو در این اردو گفت: هر دوی این بازیکنان با هماهنگی کادر فنی و مسئولان باشگاه به مرخصی رفته بودند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. با توجه به اینکه جانواریو از نظر بدنی در شرایط مطلوبی قرار داشت دو روز بیشتر از دیگران به او مرخصی دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از حاشیه سازیهایی که در مدت حضور این تیم در ترکیه برای آبی پوشان شد خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند روزی که ما نبودیم شایعات زیادی در مورد تیم ما مطرح شده بود از قبیل اینکه میلاد نوری دو روز گم شده بود و یا بازیکنان در استانبول درگیر شده بودند یا بنده با واعظ آشتیانی اختلاف شدیدی پیدا کرده بودم که من همه این اخبار ناصحیح را تکذیب می کنم و از بخش حقوقی باشگاه خواسته ایم که این اتهامات و اخبار دروغ را از طریق مراجع قانونی پیگیری کند تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی در خصوص دیدار استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی بسیار سختی داریم. تمام تیم ها با انگیزه ای مضاعف مقابل استقلال می ایستند. سپاهان نیز یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر است که دارای مدیریت و ساختار منظمی است و مطمئنا در دیدار برابر ما برای گرفتن سه امتیاز با تمام توان بازی خواهد کرد.

قلعه نویی ادامه داد: اما مطمئن باشید بازیکنان استقلال به درک و شرایط ایده ال رسیده اند و برایشان بازی داخل یا خارج از خانه فرقی نمی کند.در دیدار برابر سپاهان هم با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا سه امتیاز را کسب کنیم.

قلعه نویی با اشاره به نقایص لیگ برتر این فصل گفت: برنامه ریزی امسال ایده ال نبود. اعتقاد دارم که فصل گذشته لیگ بسیار منظم تر برگزار می شد. امیدوارم که در ادامه این دوره از مسابقات شاهد برگزاری مطلوب و برنامه ریزی شده این رقابتها باشیم چرا که لیگ پویا تیم ملی ما را قویتر خواهد کرد.

امیر قلعه نویی در مورد آخرین وضعیت بازیکنانی که قرار بود از این تیم جدا شوند گفت: هاشم بیک زاده پس از گفتگویی که با هم داشتیم در استقلال ماندنی شد. برخلاف صحبت هایی که در مورد جذب عرفان اولروم و نشستن زیر پای بازیکنان تیم های دیگر مطرح شده بود، باشگاه استقلال به طور کتبی خواستار جذب این بازیکن شد اما به نتیجه نرسید. باشگاه مس کرمان هم خواهان جذب فرهاد مجیدی و هاشم بیک زاده شده بود که در مقابل ما خواستار جذب دو بازیکن آنها شدیم که این توافق هم حاصل نشد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13396
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است