شنبه 29 ارديبهشت 1403

قضاوت داور ايراني در شهر آورد اشتباه است

  تاريخ:نهم دی 1387 ساعت 11:42   |     کد : 13461   |     مشاهده: 1117
به گزارش صنعت نیوز، سرپرست تيم فوتبال پيروزي گفت: سپردن قضاوت شهر آورد 66 به داور داخلي يک اشتباه بزرگ است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، سرپرست تيم فوتبال پيروزي گفت: سپردن قضاوت شهر آورد 66 به داور داخلي يک اشتباه بزرگ است.

محمود خوردبين اظهار داشت: ديدار تيمهاي پيروزي و استقلال تهران هميشه از حساسيت خاصي برخوردار بوده و قضاوت آن نيز يکي از موضوعات بسيار مهم است که بايددور از هر گونه حاشيه اي باشد.

وي افزود:اگر قضاوت دربي به داور ايراني سپرده شود و او ناخواسته حتي يک سوت اشتباه بزند يا خطايي از ديدش دور بماند انواع حاشيه ها و جنجال ها به وجود مي آيد که به ضرر فوتبال است.

سرپرست تيم فوتبال پيروزي با بيان اينکه توانايي داورانمان کم نيست گفت:داوران خارجي که تا به حال شهر آورد راقضاوت کرده اند ،اشتباهات زيادي مرتکب شده اند و لي چون ايراني نبودند مشکلي به وجود نيامده و منطقي است که دربي 66 را هم داور خارجي قضاوت کند.

خوردبين درباره آمادگي تيم پيروزي نيزافزود: تعطيلات نيم فصل راباتمرينات منسجم و منظم پشت سر گذاشتيم و بازيکنان از لحاظ آمادگي بدني و فني در شرايط خوبي هستند.

وي با بيان اينکه خبرهاي مطرح شده دربارة اعتصاب تعدادي ازبازيکنان به خاطرمسائل مالي صحت ندارد اظهار داشت:زمان پرداخت قسط دوم بازيکنان فرا رسيده که اين کار تا هفته آينده صورت مي گيرد و مشکل خاصي در اين باره وجودندارد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13461
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است