جمعه 28 ارديبهشت 1403

بحران رکود مسکن در امريکا همچنان ادامه دارد

  تاريخ:يازدهم دی 1387 ساعت 11:26   |     کد : 13609   |     مشاهده: 747
به گزارش صنعت نیوز، رکود بازار مسکن در امريکا ادامه دارد و قيمت خانه ها در اين کشور کما کان روبه کاهش است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، رکود بازار مسکن در امريکا ادامه دارد و قيمت خانه ها در اين کشور کما کان روبه کاهش است.

به گزارش شبکه تلويزيوني بي بي سي ، در حالي که ميانگين قيمت خانه ها در بيست شهر بزرگ امريکا در ماه سپتامبر به ميزان هفده و چهار دهم درصد کاهش يافته بود ، اغلب کارشناسان اقتصادي انتظار دارند اين روند براي ماه اکتبر دست کم ادامه يابد يا حتي به شدت وخيم تر شود و به رکوردي جديد برسد.

اين شبکه افزود در اواخر روز سه شنبه گزارش رسمي موسوم به گزارش "کيس شيلر" در مورد ميانگين قيمت خانه ها در امريکا در ماه اکتبر در اين کشور منتشر خواهد شد.

خبرنگار اين شبکه اضافه کرد بانک مرکزي امريکا در گزارشي رسمي اعلام کرد صاحبان خانه ها در امريکا فقط ظرف سه ماهه سوم سال 2008 ميلادي، در مجموع دو و هشت دهم تريليون دلار يا دو هزار و هشتصد ميليارد دلار از ارزش خانه هاي مسکوني خود را از دست داده اند.

کارولاين هپکا، گزارشگر اين شبکه افزود رکود اقتصادي در امريکا، سقوط شاخص سهام در بازارهاي بورس اين کشور، کاهش قيمت خانه ها و همچنين افزايش بيکاري در اين کشور، آنچنان فشار معيشتي بر مردم امريکا وارد کرده است، که به عقيده کارشناسان اقتصادي، هر صاحب خانه در امريکا که اميدوار باشد با افزايش قيمت خانه ها در سال 2009 ميلادي مشکلات معيشتي و مالي مالکان کمتر مي شود، به شدت نا اميد خواهد شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13609
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است