جمعه 28 ارديبهشت 1403

آغاز عمليات اجرايي راه ارتباطي بوشهر به استان‌هاي همجوار

  تاريخ:دوازدهم دی 1387 ساعت 12:06   |     کد : 13682   |     مشاهده: 409
به گزارش صنعت نیوز، عمليات اجرايي چهارمين راه ارتباطي بوشهر به استان‌هاي شمالي و مركزي در محور گناوه به ميشان در استان فارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، عمليات اجرايي چهارمين راه ارتباطي بوشهر به استان‌هاي شمالي و مركزي در محور گناوه به ميشان در استان فارس آغاز شد.

 

استاندار بوشهر گفت: در مصوبات سفر نخست و دوم دولت به استان پس از وزارت نفت بيشترين مصوبات مربوط به حوزه حمل و نقل و راه و ترابري بوده است.

ابوطالب شفقت افزود: اين پروژه علاوه بر مزايايي كه براي توسعه شهرستان دارد، از لحاظ اقتصادي و ارزش افزوده هم براي نظام مفيد است.

وي با تأكيد بر صرفه‌جويي در هزينه اجراي اين پروژه خاطرنشان كرد: از مشاور انتظار داريم كه در اجراي اين پروژه قيمت تمام شده را كاهش دهد.

مديركل راه و ترابري استان بوشهر هم گفت: پروژه راه گناوه به ميشان در استان فارس به طول50 كيلومتر با 15ميليارد ريال اعتبار اجرا مي‌شود.

هاشم علي‌پور فاز افزود: اين پروژه 5/4 راه ارتباطي استان بوشهر به استان‌هاي شمالي و مركزي كشور است كه در دور دوم سفر دولت به استان اجراي آن به تصويب رسيد.

وي تصريح كرد: تلاش مي‌كنيم در يك برنامه دو يا حداكثر سه ساله اين پروژه مهم را به اتمام برسانيم.

مديركل راه و ترابري استان بوشهر گفت: اجراي اين پروژه براي كاهش تصادفات جاده‌اي و ايمني سفر در ايام نوروز و ديگر ايام سال هم مؤثر است.

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13682
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است