چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

عبور تاسیسات موجب کندی اجرای پروژه های راهسازی شده است

  تاريخ:بيست و پنجم دی 1387 ساعت 15:44   |     کد : 14419   |     مشاهده: 755
به گزارش صنعت نیوز، مدیر کل راه و ترابری مازندران گفت: عبور تاسیسات و تاخیر در جابجایی آن از مسیر جاده ها موجب متوقف شدن اکثر پروژه های راهسازی در مازندران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، مدیر کل راه و ترابری مازندران گفت: عبور تاسیسات و تاخیر در جابجایی آن از مسیر جاده ها موجب متوقف شدن اکثر پروژه های راهسازی در مازندران شده است.

موسی رحیمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستا ن فریدونکنار با اشاره به اینکه این مشکل تقریبا گریبانگیر اکثر پروژه های راهسازی در مازندران شده است اظهار داشت: دستگاه ذیربط با رعایت استاندارد های لازم و دریافت مجوز در اداره کل راه و ترابری می توانند از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری کنند.

وی به در دست اجرای 550 پروژه راهسازی در مازندران در سالجاری اشاره کرد و گفت:‌ در چهار خطه کردن محور های  استان اعتبارات این بخش امسال 117 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته توسعه راه های استان همگام با توسعه استان و پیشرفت شهرها نبوده است ولی در حال حاضر هم اعتبارات مازندران افزایش یافته و هم توجه وزارتخانه به مازندران بیشتر شده است.

به گفته وی، برای جبران کمبود های راه در مازندران به عزم ملی و استانی نیاز است.

وی کل راه های استان را 9800 کیلومتر اعلام کرد و گفت:‌ از این میزان 2500 کیلومتر راه اصلی و فرعی و مابقی راه روستایی است.

مدیر کل راه و ترابری مازندران با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است، اظهار داشت:‌ از 7500 کیلومتر راه روستایی در مازندران 3600 کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی با اعلام اینکه کلیه راه های روستایی شهرستان فریدونکنار تا دو سال دیگر آسفالت خواهند شد، افزود: مناقصه راه روستایی سوته فرم برگزار شده و بخشی از راه روستای محلوان نیز با اعتبارات سال جاری اجرا شده است.

به گفته وی، آسفالت راه سه روستای فریم، سوته و حیدرکلا بابلسر تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید.

رحیمی در خصوص روکش آسفالت محور فریدونکنار به بابلسر گفت: روکش این محور از کار های عقب مانده منطقه است ولی دلیل اجرایی نشدن آن تحویل ندادن این پروژه به این اداره کل است.

وی از آغاز اجرای پروژه درویش خیل به فریدونکنار از سمت فریدونکنار به طول پنج کیلومتر خبر داد و یادآور شد: مناقصه این بخش به پایان رسیده است ولی تا پایان سال به غیر از این مقدار پنج کیلومتر دیگر نیز از سمت فریدونکنار آغاز خواهد شد.

به گفته وی ، کمربندی فریدونکنار 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ولی در حال حاضر اداره کل پیگیر احداث دوربرگردان استاندارد برای آخرین مرحله اجرایی آن می باشد که با موافقت مسئولین شهرستان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/14419
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است