شنبه 29 ارديبهشت 1403

عملیات اجرایی تونل صدر- نیایش از اسفند

  تاريخ:سی ام دی 1387 ساعت 10:13   |     کد : 14691   |     مشاهده: 765
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران گفت:مراحل اجرایی ساخت تونل صدر- نیایش از اسفند آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران گفت:مراحل اجرایی ساخت تونل صدر- نیایش از اسفند آغاز می شود .

مسعود نصرآزادانی ، اعتبار تخصیص یافته به این طرح را 156میلیارد تومان بیان کرد و افزود: تلاش داریم تونل صدر- نیایش که مسیر رفت و برگشت آن حدود 4 کیلومتر است 30 ماهه اماده تحویل شود .

وی هدف از ساخت این تونل را اتصال دو بزرگراه حیاتی و کاهش حجم ترافیک دانست و گفت: ‌به تدریج با توجه به روند مطالعات طرح ساخت تونل صدر- نیایش ، مراحل اجرایی آن فازبندی می شود. آزادانی با بیان اینکه قرارداد ساخت تونل صدر- نیایش به صورت طرح و اجرا بسته شده است افزود : ‌هم اکنون در اجرای این طرح ، دسترسی (ورودی و خروجی ها) طول مسیر در بزرگراههای نیایش ، کردستان ، صدر و مدرس دردست طراحی است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران اضافه کرد: همچنین به موازات طراحی ساخت این تونل ، تجهیزکارگاه در بزرگراه نیایش ، پارک ملت ، تقاطع کردستان ، خیابان ولی عصر و بزرگراه صدر آغاز شده است .

آزادانی درباره معارضان تونل صدر- نیایش گفت : شهرداری منطقه 3 اقدام به شناسایی معارضان مسیر اجرای طرح که عمدتا شهری ،ترافیکی و تاسیساتی هستند کرده است.

وی با بیان اینکه معارضان ملکی طرح حداقل است افزود:سعی می شود این معارضان یا نگهداری و یا ازمحدود اجرای طرح خارج شوند .

بنابراین گزارش تونل صدر- نیایش ، از بزرگراه نیایش آغاز و با عبور از زیر خیابان ولی‌عصر و بلوار اسفندیار ، از خیابان آرش وارد بزرگراه مدرس می‌شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/14691
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است