يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
مشاور رئيس جمهور:

کيش اير مي تواند به جايگاه نخست در ميان شرکت هاي هواپيمايي دست يابد

  تاريخ:چهارم تير 1387 ساعت 12:16   |     کد : 1663   |     مشاهده: 671
به گزارش صنعت نیوز، مشاور رئيس جمهور در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در بازديد از شرکت کيش اير گفت: با استفاده از نيروهاي با تجربه و آموزش ديده موجود و نيز ارتقاي سطح خدمت رساني ، کيش اير مي تواند جايگاه نخست را در ميان شرکت هاي هواپيمايي کشور بدست آورد.

به گزارش صنعت نیوز، مشاور رئيس جمهور در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در بازديد از شرکت کيش اير گفت: با استفاده از نيروهاي با تجربه و آموزش ديده موجود و نيز ارتقاي سطح خدمت رساني ، کيش اير مي تواند جايگاه نخست را در ميان شرکت هاي هواپيمايي کشور بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز، صلاحي از بخش هاي مختلف اين شرکت بازديد و با مديران و کارشناسان بخش هاي مختلف آن ديدار کرد.

وي در نشستي با مديران اين شرکت سالروز ولادت دخت گرامي رسول اکرم را به مديران و کارکنان اين شرکت تبريک گفت و در ادامه با با اشاره به سابقه مثبت و موفق شرکت هواپيمايي کيش اير در ارائه خدمت به مسافران خطوط مختلف هواپيمايي بويژه مسافران جزيره کيش، بهره گيري از نيروي انساني مجرب و آموزش ديده و همچنين برخورد احترام آميز و مودبانه با مسافران از هنگام تهيه بليط تا پايان مقصد را از جمله دلايل موفقيت اين شرکت خواند و تاکيد کرد با ارتقاي بهره وري نيروي انساني و افزايش کيفيت خدمات ارائه شده به مسافران ، عملکرد اين شرکت در سال 1387 بايد بهتر از سال گذشته باشد.

صلاحي سطح آموزش هاي ارائه شده موسسه آموزشي کيش اير به متقاضيان خدمات پرواز و نيز ميهمانداري هواپيما را مناسب ارزيابي کرد و خواستار ارتقاي دائم سطح اين آموزش ها شد.

وي با اشاره به موفقيت هاي منطقه آزاد کيش در جذب گردشگر و نيز فعاليت هاي عمراني و خدماتي بويژه در زمينه گردشگري ، حضور مددي در راس سازمان منطقه آزاد کيش را فرصتي مناسب براي بهره گيري از تجارب اجرايي و مديريت وي براي تبديل کيش به نگين درخشان منطقه خليج فارس بيان کرد.

مشاور رئيس جمهور در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در بخش ديگري از سخنان خود ارائه خدمات به ساير مناطق آزاد کشور و کمک به حمل و نقل هر چه بيشتر و بهتر مسافران به اين مناطق را از جمله وظايف شرکت کيش اير برشمرد و خواستار برنامه ريزي مديران اين شرکت براي افزايش کمي و کيفي پروازها و خدمات پروازي به جزيره کيش و ساير مناطق آزاد کشور شد.

همچنين در ادامه اين ديدار کاپيتان نخجواني مديرعامل شرکت کيش اير به ارائه آماري از عملکرد اين شرکت و وضعيت نيروي انساني آن پرداخت و گفت: شرکت کيش اير در مجموع 976 نيرو دارد که از اين تعداد 77 درصد عملياتي هستند و از اين نظر اين شرکت در ميان خطوط هوايي کشور رکورد دار است.

وي با اشاره به نظر سنجي ها از مسافران مختلف شرکت هاي هواپيمايي افزود: بر اساس اين نظر سنجي ها شرکت کيش اير به لحاظ ميزان رضايتمندي مسافران در رده دوم قرار دارد و ما براي افزايش اين رضايتمندي برنامه هايي را تدارک ديده ايم که بهبود عملکرد نيروي انساني، افزايش کيفيت خدمت هاي ارائه شده و نيز افزايش تعداد هواپيماها از جمله اين برنامه ها است که خريد 9 فروند هواپيماي MD و 5 فروند فوکر 100 جزو برنامه هاي امسال است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/1663
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است