يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
وینگادا :

تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم

  تاريخ:هفتم اسفند 1387 ساعت 10:19   |     کد : 16859   |     مشاهده: 995
به گزارش صنعت نیوز، سرمربی تیم فوتبال پیروزی گفت : برای پرسپولیس روزهای خوبی را متصور هستم ، دوست دارم تا روز آخر لیگ برای قهرمانی بجنگد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، سرمربی تیم فوتبال پیروزی گفت : برای پرسپولیس روزهای خوبی را متصور هستم ، دوست دارم تا روز آخر لیگ برای قهرمانی بجنگد.

نلو وینگادا درباره بازی روز جمعه برابر سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم بزرگی است و می دانیم کار سختی داریم.

وی با بیان اینکه درپی شناخت بیشتری ازاین تیم هستم گفت : البته اقای پیروانی سپاهان را به خوبی می‌شناسد و تجارب او استفاده خواهد شد.

وینگادا در خصوص اظهارنظر درباره قهرمانی استقلال گفت : حرف هایم درست منعکس نشده و سوء تفاهم هایی به وجود آمده است چون من همیشه با امید زندگی می ‌کنم و برای پرسپولیس روزهای خوبی داریم.

وی در خصوص حضور نداشتن چند بازیکن اصلی‌ پرسپولیس در بازی با سپاهان تصریح کرد: محرومیت و مصدومیت جزیی از فوتبال است البته من به نیمکت تیم اعتقاد دارم و امیدوارم بازیکنانی را که به میدان می‌فرستم جایگزین های خوبی باشند.

وینگادا در مورد حضور پسیرو؛ مربی پرتغالی در تیم ملی عربستان گفت: او از بهترین دوستان من و مربی خوب و با افکار حرفه ای درعرصه فوتبال است اما کار سختی پیش رو دارد چون شرایط عربستان در حال حاضر خطرناک است.

وی اضافه کرد: مطمئن هستم او می‌تواند تیم عربستان را دگرگون کند اما باید یک روز سخت را مقابل تیم ملی ایران سپری کند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/16859
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است