يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

گلزنی شجاعی در لالیگا

  تاريخ:هفتم اسفند 1387 ساعت 10:41   |     کد : 16872   |     مشاهده: 979
به گزارش صنعت نیوز، مسعود شجاعی هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا در جریان پیروزی این تیم مقابل نومانسیا؛ اولین گل خود را از زمان رفتن به اسپانیا به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، مسعود شجاعی هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا در جریان پیروزی این تیم مقابل نومانسیا؛ اولین گل خود را از زمان رفتن به اسپانیا به ثمر رساند. 

اوساسونا با این پیروزی 2 بر صفر؛ رکورد شکست ناپذیری خود را به پنج مسابقه رساند و فاصله خود را با منطقه سقوط حفظ کرد.

خوزه آنتونیو کاماچو بر خلاف همیشه آرایش 2-4-4 را به زمین فرستاد و شجاعی و والتر پاندیانی را به عنوان مهاجم در خط حمله قرار داد. این ترکیب خیلی زود جواب داد و بعد از دو دقیقه شجاعی با ضربه سر توپ رابه پاندیانی رساند و او هم یک پاس عالی به یاروسلاو پلاسیل داد و این بازیکن ملی پوش چک هم توپ را از لبه محوطه جریمه وارد دروازه کرد گل زودهنگام اوساسونا تیم میهمان را به جلو کشاند اما این مسئله به سودیاران شجاعی تمام شد.

در دقیقه 35 شجاعی پاس خوآنفران را به گل تبدیل کرد و اولین گل خود درمسابقات لالیگا را به ثمر رساند .

اوساسونا که 11 امتیاز از پنچ مسابقه اخیر خود کسب کرده است ؛ با این پیروزی 422 دقیقه است گل نخورده است در جریان بازی ؛ شجاعی مشکلات زیادی را برای دفاع نومانسیا به وجود آورد ودر کنار پاندیانی عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت .

این بازیکن 24 ساله که در دقیقه 73 تعویض شد؛ یکی از بهترین بازیکنان این مسابقه بود .

جواد نکونام دیگر هافبک ایرانی تیم اوساسونا از ابتدای این مسابقه به میدان رفت و در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/16872
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است