پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403

تلاش ذوب آهن اصفهان براي جلوگيري از افزايش كاذب قيمت‌ها

  تاريخ:نوزدهم ارديبهشت 1387 ساعت 17:49   |     کد : 17   |     مشاهده: 2539
به گزارش صنعت نیوز،رئيس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان پيشكسوت توليد فولاد در كشور تمام تلاش خود را براي تنظيم بازار و فولاد به كار بسته است

به گزارش صنعت نیوز،رئيس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان پيشكسوت توليد فولاد در كشور تمام تلاش خود را براي تنظيم بازار و فولاد به كار بسته است.

   احمد‌علي هراتي نيك، پنجشنبه گذشته در جمع مديران ايميدرو با بيان اين نكته گفت: كنترل بازار آهن توسط ذوب آهن ابتكاري بود كه مديريت اين واحد به خرج داد تا بازار آهن ‌آلات در كشور تنظيم شود. هراتي نيك تصريح كرد: ذوب آهن تلاش مي‌كند تا فشاري به بازار وارد نشود و با رعايت كار كارشناسي در بازار حضور پيدا كند.

وي با بيان اينكه هر سياستي تبعات منفي خود را نيز به همراه دارد، افزود: تلاش بر اين است تا ذوب آهن از افزايش كاذب قيمت در بازار جلوگيري كند.هراتي نيك تصريح كرد: با بهره‌برداري از طرح توازن اين اتفاق خوشايند رخ خواهد داد و توليد ذوب آهن به جايگاه بهتري ارتقا مي‌يابد. وي ضمن قدرداني از كاركنان ذوب آهن اصفهان يادآور شد: صنعت كشور مديون اين واحد صنعتي است و حق اين مجموعه بالاتر از وضعيت فعلي است.

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است