شنبه 29 ارديبهشت 1403

نخستين باشگاه گلف ايران پس از 77 سال بازسازي شد

  تاريخ:دوازدهم اسفند 1387 ساعت 10:49   |     کد : 17092   |     مشاهده: 165
به گزارش صنعت نیوز ، همزمان با برگزاري رقابتهاي گلف در مسجد سليمان ،شرکت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان نخستين باشگاه گلف ايران را پس از 77 سال از تاسيس آن بازسازي و به بهره برداري مي رساند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز ، همزمان با برگزاري رقابتهاي گلف در مسجد سليمان ،شرکت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان نخستين باشگاه گلف ايران را پس از 77 سال از تاسيس آن بازسازي و به بهره برداري مي رساند.

عيسي اسحاقي با اعلام اين خبر گفت: نخستين باشگاه گلف ايران در سال 1310 در مسجدسليمان ساخته شد و به عنوان نخستين پايگاه گلف ايران از اهميت بسزائي برخوردار بود ، اما به مرور زمان و به دليل بي توجهي نسبت به آن به صورت مخروبه رها شد.

رئيس فدراسيون گلف افزود: با رايزني هايي که با مسئولان ورزش وزارت نفت صورت گرفت با اختصاص بودجه 5 ميليارد ريالي ، نخستين باشگاه گلف ايران بازسازي شد و قرار است در 14 اسفند به بهره برداري برسد.

اسحاقي همچنين با اشاره به آغاز نهمين دوره مسابقات گلف ياد واره مرحوم حسين پور گفت: اين رقابتها هر سال به ميزباني شرکت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان برگزار مي شود و امسال نيز با استقبال اکثر هيئت ها و با حضور 15 تيم در بخش مردان و 10 تيم در بخش زنان 11 تا 14 اسفند در مسجدسليمان برگزار مي شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17092
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است