شنبه 29 ارديبهشت 1403
کاظمي :

سپاهان را در پايان ليگ در ميان سه تيم برتر خواهيد ديد

  تاريخ:پانزدهم اسفند 1387 ساعت 11:53   |     کد : 17336   |     مشاهده: 1021
به گزارش صنعت نیوز، سرمربي تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: پيروزي مقابل مس، اتفاق مهمي است كه مي‌تواند اين تيم را از گردونه رقابت ها براي کسب سهميه آسيايي خارج و سپاهان را تا حدود زيادي به قرار گرفتن در ميان سه تيم برتر ليگ اميدوار سازد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، سرمربي تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: پيروزي مقابل مس، اتفاق مهمي است كه مي‌تواند اين تيم را از گردونه رقابت ها براي کسب سهميه آسيايي خارج و سپاهان را تا حدود زيادي به قرار گرفتن در ميان سه تيم برتر ليگ اميدوار سازد.

فرهاد كاظمي در گفتگويي پيرامون آخرين شرايط تيم سپاهان در آستانه ديدار امروز مقابل مس كرمان، اظهارداشت: به هر حال بعد از تساوي اخير مقابل تيم پيروزي ما ديگر نگاه چشمگيري به قهرماني ليگ نداريم كه البته پيش از اين مسابقه هم شانس خود را كم مي‌ديدم كه پس از آن تقريبا مضاعف شد.

وي گفت: طبق قانون سه تيم اول ليگ مي‌توانند جواز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنند به همين سبب ما قرار گرفتن در بين اين سه تيم در پايان ليگ را نوعي قهرماني و موفقيت براي خود دانسته و آن را براي ادامه روند ارتقاي شخصيت بين‌المللي سپاهان مفيد مي‌دانيم؛ بنابراين ديگر رقابت ما بيشتر با تيم‌هاي پرسپوليس و مس بوده كه فرصت خوبي براي پيش

افتادن از آنان داريم.

سرمربي تيم فوتيال سپاهان گفت : مطمئن هستيم كه پرسپوليس در مسابقات آتي امتيازاتي را از دست خواهد داد و ما مي‌توانيم با موفقيت در بازي‌هاي آينده از اين تيم هم عبور كرده و رده سوم ليگ را در اختيار بگيريم.

كاظمي در ارزيابي‌اش از تيم مس نيز گفت: مس از جمله تيم‌هاي بزرگ ليگ است که بازيكنان جوانش هم اكنون به ستاره‌هايي در اين تيم تبديل شده‌اند و اين مساله به خصوص با حضور مربي بزرگ و بااخلاقي چون مظلومي شرايط بهتري پيدا كرده است.

وي در پايان با اشاره به نوسانات کم اين تيم در ليگ امسال افزود: كسب مساوي هم براي تيم ما ايده آل نيست به همين سبب فقط بايد برنده بازي باشيم.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17336
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است