يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

مشکلاتی برای زمان عرضه اولین تلفن همراه گوگل

  تاريخ:پنجم تير 1387 ساعت 12:03   |     کد : 1736   |     مشاهده: 749
به گزارش صنعت نیوز، تلفن همراه جدید گوگل که به طور همزمان از سوی بیش از 30 شریک توسعه می یابد می تواند با مشکلاتی در زمان عرضه پیش بینی شده روبه رو شود.

به گزارش صنعت نیوز، تلفن همراه جدید گوگل که به طور همزمان از سوی بیش از 30 شریک توسعه می یابد می تواند با مشکلاتی در زمان عرضه پیش بینی شده روبه رو شود.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پشرفته صنعت نیوز، تلفن همراه گوگل (جی فن) همزمان توسط بیش از 30 شریک برپایه نرم افزاری با عنوان "آندروئید" توسعه می یابد. آندروئید سیستم عامل ویژه تلفن همراه است که گوگل ارائه کرده است.

این تلفن همراه جدید قرار است در سه ماهه پایانی سال جاری عرضه شود اما اکنون به نظر می رسد که بعضی از توسعه دهندگان و اپراتورهای تلفن همراه با مشکلاتی در زمان عرضه پیش بینی شده مواجه شده اند.

براساس گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، گوگل در نوامبر گذشته اعلام کرد که این تلفنهای همراه جدید می توانند در نیمه دوم سال 2008 وارد بازار شوند.

اپراتور "تی- موبایل" آمریکا و تله کام آلمان پیش بینی کرده اند که می توانند اولین تلفنهای همراه برپایه سیستم عامل "آندروئید" را در سه ماهه آخر سال جاری عرضه کنند. این درحالی است که گروه "اسپرینت نکستل" می تواند به موقع این محصول را ارائه نکند.

همچنین اپراتور تلفن همراه چین (چاینا موبایل) با 400 میلیون کاربر و بزرگترین اپراتور تلفن همراه دنیا نیز در عرضه این محصول تاخیر خواهد داشت.

http://www.sanatnews.ir/News/1/1736
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است