شنبه 29 ارديبهشت 1403
اعتراض روسیه :

جوایز مسابقات کشتی کم است

  تاريخ:هجدهم اسفند 1387 ساعت 11:23   |     کد : 17461   |     مشاهده: 1011
به گزارش صنعت نیوز، سی و هفتمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد ، با 45 دقیقه تاخیر به دلیل اعتراض تیم روسیه به جوائز نقدی در نظر گرفته شده در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، سی و هفتمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد ، با 45 دقیقه تاخیر به دلیل اعتراض تیم روسیه به جوائز نقدی در نظر گرفته شده در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شد.

در آغاز این رقابت ها روسیه به جوایز نقدی در نظر گرفته شده این مسابقات اعتراض کرد ، که با پیگیری رئیس فدراسیون بین المللی کشتی ( فیلا ) این مسئله حل و فصل شد .

رافائل مارتینتی به تیم ها اعلام کرد : دیروز برای اعتراض به این موضوع مهلت داشتید و اکنون در آستانه آغاز رقابت ها مورد قبول نیست و هر تیمی که حاضر به مسابقه نشود بازنده اعلام خواهد شد ، که در پی این تصمیم کشتی گیران روس آماده مسابقه شدند و به میدان آمدند .

درباره جوایزه نقدی در نظر گرفته شده برای این دوره از رقابت ها روس ها با بهانه جویی تاکید بیشتری برای این موضوع داشتند و خواهان افزایش جوایز بودند و امروز قبل از شروع رقابت ها بر خواسته خود پا فشاری می کردند .

در این دوره از مسابقات تیم های ایران - روسیه- کوبا و گرجستان و در گروه دوم هم تیم های آذربایجان - اوکراین - ازبکستان و قزاقستان کشتی می گیرند .

یاد آور می شود جایزه نقدی این دوره از رقابت ها در مجموع 23 هزار دلار می باشد که برای تیم های اول، دوم و سوم بترتیب 10، 8 و 5 هزار دلار درنظر گرفته است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17461
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است