شنبه 29 ارديبهشت 1403

کشتی کوبا حرفی برای گفتن نداشت

  تاريخ:هجدهم اسفند 1387 ساعت 14:16   |     کد : 17480   |     مشاهده: 1049
به گزارش صنعت نیوز، در مسابقات تیمی جام جهانی کشتی آزاد جهان ، تیم کشتی آزاد کشورمان با اقتدار توانست تمامی کشتی گیران کوبایی را در 7 وزن شکست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، در مسابقات تیمی جام جهانی کشتی آزاد جهان ، تیم کشتی آزاد کشورمان با اقتدار توانست تمامی کشتی گیران کوبایی را در 7 وزن شکست دهد .

نخستین کشتی در وزن 55 کیلو گرم حسن رحیمی برابر ایباز روجاس از کوبا به روی تشک رفت و توانست با شکست این حریف خود نخستین پیروزی ایران برکوبا را کسب کند.

در وزن 60 کیلو گرم اسماعیلی پور در رقابت با والدرس توانست در دو وقت 2 بر 1 و 4 بر صفر کشتی گیری کوبایی را شکست دهد.

مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم در یک کشتی خوب با نتایج مشابه 3 بر صفر در دو وقت بر رقیب کوبایی پیروز شد و سومین پیروزی را برای تیم ایران به ارمغان آورد.

در وزن 74 کیلو گرم صادق گودرزی مقابل بلانکو هورا در دو وقت دو دقیقه ای با نتایج 2 بر صفر و 3 بر صفر شکست دهد و ایران را برابر کوبا به برتری برساند.

رضا یزدانی و سالاپرز در وزن 84 کیلو گرم نیز در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد به مصاف هم رفتند که یزدانی در وقت اول کشتی را 2 به صفر به حریف خود واگذار کرد ، اما در دو کشتی بعدی دروقت دوم 1- 1 مساوی شد و سر انجام با پیروزی 2 بر صفر بر حریف کوبایی پنجمین پیروزی تیم ایران مقابل کوبا بدست آمد.

در وزن 96 کیلو گرم نیز سعید ابراهیمی برابر میشل مارتینز با هم به رقابت پرداختند ، که در وقت اول ابراهیمی 3 بر صفر به سود خود پایان داد و در وقت دوم هم در حالی که به تساوی رسیده بود ، در کلینج موفق به شکست این حریف خود شد و ششمین پیروزی را برای ایران کسب کرد .

آخرین مبارزه تیم های کشتی آزاد ایران و کوبا بین فردین معصومی از ایران و رومرو از کوبا در وزن 120 کیلو گرم برگزار شد که کشتی گیر سنگین وزن کشورمان موفق شد در هر دو وقت مسابقه حریف خود را شکست دهد.

تیم کشتی ایران عصر امروز در ادامه مسابقات خود در گروه یک ابتدا با روسیه روبرو می شود و سپس برابر تیم کشتی گرجستان قرار می گیرد که امروز 5 بر 2 برابر روسیه شکست خورده است

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17480
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است