شنبه 29 ارديبهشت 1403

چینی ها همه عناوین قهرمانی انگلیس را ربودند

  تاريخ:نوزدهم اسفند 1387 ساعت 12:13   |     کد : 17553   |     مشاهده: 131
به گزارش صنعت نیوز، چینی ها نخستین بار در 61 سال اخیر، هر پنج عنوان قهرمانی مسابقات بدمینتون آزاد انگلیس را که در شهر بیرمنگام برگزار می شد از آن خود کردند.

به گزارش خبر نگار گروه ورزش صنعت نیوز، چینی ها نخستین بار در 61 سال اخیر، هر پنج عنوان قهرمانی مسابقات بدمینتون آزاد انگلیس را که در شهر بیرمنگام برگزار می شد از آن خود کردند.

در بخش انفرادی مردان لین دان چینی با حساب بیست و یک نوزده و بیست و یک دوازده، لی چانگ مالزیایی و قهرمان چهار دوره این مسابقات را مغلوب کرد.

در بخش یک انفرادی زنان، وان ییهام از چین تاین رامسوسن دانمارکی را در سه ست پیاپی و با حساب بیست و یک نوزده، بیست و یک بیست و سه و بیست و یک یازده مغلوب خود کرد.

همچنین در بخش مختلط هی هانبین و یو یانگ از چین کو سانگ هیون و ها جنوگ ایون از کره جنوبی را با حساب بیست و یک سیزده، بیست و یک پانزده و بیست و یک نه مغلوب کرند.

در بخش دو نفره زنان ژانگ یاون و ژائو تینگ تینگ از چین در برابر هموطنان خود چنگ شو و ژائو یونلی با حساب بیست و یک سیزده و بیست و یک پانزده به پیروزی رسیدند.

در بخش دو نفر مردان نیز سای یون و فو هایفنگ از چین با حساب بیست و یک هفده و بیست و یک پانزده از سد هان سانگ هون و هوانگ جی مان از کره جنوبی گذشتند.

به این ترتیب چینی ها نخستین بار، همه عناوین قهرمانی زنان، مردان، مختلط و دو نفره مردان و زنان را از آن خود کردند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17553
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است