شنبه 29 ارديبهشت 1403

اوجاقي به مصاف سلطان رينگ جهان مي رود

  تاريخ:بيستم اسفند 1387 ساعت 11:46   |     کد : 17649   |     مشاهده: 1061
به گزارش صنعت نیوز، حسين اوجاقي تنها نماينده ايران در رقابتهاي ليگ حرفه اي ووشو جهان دراين دوره از مسابقات به مصاف قهرمان دوره گذشته اين پيکارها مي رود .

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، حسين اوجاقي تنها نماينده ايران در رقابتهاي ليگ حرفه اي ووشو جهان دراين دوره از مسابقات به مصاف قهرمان دوره گذشته اين پيکارها مي رود .

براساس قرعه کشي اين رقابت ها که ديروز در شهر"چونگ چينگ " چين ، انجام گرفت 12 قهرمان سنگين وزن سانشو جهان در 2 گروه 6 نفره قرار گرفتند.

حسين اوجاقي نايب قهرمان سال 2007 جهان فردا در نخستين مسابقه خود با حريفي از چين که دارنده مقام قهرماني جهان در وزن 90+ کيلوگرم و عنوان دار سلطان رينگ مسابقات را در اختيار دارد مبارزه مي کند .

دو حريف چيني ديگر که دارنده عنوان هاي قهرماني آسيا و جهان هستند و همچنين نمايندگاني از کشورهاي فرانسه و برزيل ديگر حريفان اوجاقي در گروه 6 نفره اين مسابقات هستند.

اين رقابتها به صورت وزن آزاد برگزار مي شود و همه عنوان داران و قهرمانان جهان از وزن 85- تا 90+ کيلوگرم در آن حضور دارند .

مسلم اف قهرمان وزن 85- کيلوگرم جهان و المپيک و يکي از حريفان اصلي اوجاقي در ديگر گروه اين رقابتها قرار گرفته است .

قرار بود علي اصغر شعباني هم به عنوان يکي ديگراز نماينده هاي کشورمان در اين رقابتها شرکت کند که به دليل مشکلات شخصي از حضور در اين مسابقات انصراف داد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17649
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است