شنبه 29 ارديبهشت 1403
ديدار پاياني ليگ برتر واليبال ؛

سايپا قهرمان کشور را شکست داد

  تاريخ:بيستم اسفند 1387 ساعت 12:00   |     کد : 17654   |     مشاهده: 1009
به گزارش صنعت نیوز، واليبال تهران طي مراسمي امروز با حضور رئيس سازمان تربيت بدني و با ديدار پاياني رقابت هاي واليبال باشگاه هاي برتر به طور رسمي افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، واليبال تهران طي مراسمي امروز با حضور رئيس سازمان تربيت بدني و با ديدار پاياني رقابت هاي واليبال باشگاه هاي برتر به طور رسمي افتتاح شد .

همزمان با گشايش تالار بزرگ واليبال هيات استان تهران، شهرآورد دو تيم تهراني ليگ برتر واليبال نيز در چارچوب هفته پاياني رقابتهاي واليبال باشگاه هاي برتر ( جام نو آوري و شکوفايي ) ميان دو تيم پيکان و سايپا تهران لحظاتي پيش در اين سالن انجام گرفت و طي آن تيم سايپا موفق به شکست قهرمان زود هنگان اين رقابت ها يعني تيم پيکان شد و به مقام نايب قهرماني رسيد.

در اين بازي تيم سايپا 3 بر صفر و با نتايج 25 بر 16 ؛ 25 بر 20 و 25 بر 22 به پيروزي رسيد و به مقام نايب قهرماني اين دوره از مسابقات باشگاه هاي برتر دست يافت .

در پايان اين مسابقه با مراسمي جوايز قهرماني ليگ هاي برتر و دسته يک باشگاه هاي واليبال کشور و جام قهرماني ليگ هاي مختلف استان تهران در رده هاي سني مختلف هم اهدا مي شود.

بر اساس اين گزارش تالار اختصاصي واليبال تهران با گنجايش دو هزار نفر، با زير بناي سه هزارو 500 متر مربع با استانداردهاي روز بين المللي فدراسيون جهاني واليبال (FIVB) ساخته شده و در خيابان حجاب تهران قرار دارد.

براي ساخت اين تالار واليبال که ساخت آن از سال 81 آغاز شده، بود 15 و نيم ميليارد ريال هزينه شده است .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17654
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است