شنبه 29 ارديبهشت 1403

با حمایت تماشاگران الشارجه را شکست می دهیم

  تاريخ:بيستم اسفند 1387 ساعت 12:06   |     کد : 17656   |     مشاهده: 1019
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل باشگاه پیروزی با اشاره به نقش تماشاگران گفت:طرفداران پرسپولیس سرمایه‌های این باشگاه هستند و حضور آنان می‌تواند زمینه موفقیت تیم را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، مدیرعامل باشگاه پیروزی با اشاره به نقش تماشاگران گفت:طرفداران پرسپولیس سرمایه‌های این باشگاه هستند و حضور آنان می‌تواند زمینه موفقیت تیم را فراهم کند.

عباس انصاری فرد با اشاره به اهمیت دیدار با الشارجه خاطرنشان کرد : بازی اول درهر مسابقه مهم است و ما با توجه به این نکته برای کسب 3 امتیاز وارد میدان می‌شویم.

وی افزود:بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی و فنی در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و با تمریناتی که کادر فنی در نظر گرفته است امیدواریم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

انصاری فرد با بیان اینکه شناخت کافی از الشارجه داریم و می‌دانیم چگونه به میدان برویم ، اضافه کرد: هدف پرسپولیس موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است از آنجایی که تیم اول هر گروه در مرحله بعدی میزبان است همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم.

مدیرعامل باشگاه پیروزی با تاکید براینکه همه شرایط برای پیروزی در دیدار فردا آماده است ابراز امیدواری کرد با ارائه یک بازی خوب بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در آسیا باشیم.

تیم فوتبال پیروزی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا و از گروه دوم این بازیها ازساعت15فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان الشارجه امارات خواهد بود .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17656
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است