شنبه 29 ارديبهشت 1403

جریمه های میلیونی برای استقلال و پیکان

  تاريخ:بيست و يکم اسفند 1387 ساعت 10:59   |     کد : 17700   |     مشاهده: 1057
به گزارش صنعت نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تیم ها و بازیکنان متخلف صادر کرد.

به گزارش خبرنگای گروه ورزش صنعت نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تیم ها و بازیکنان متخلف صادر کرد.

در دیدار دو تیم استقلال تهران و پیکان قزوین ، 7 بازیکن پیکان از داورکارت زرد دریافت کردند به همین سبب این باشگاه به پرداخت 2میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین در خصوص تاخیر2 دقیقه ای تیم استقلال تهران و3 دقیقه ای تیم پیکان به زمین مسابقه ،تیم استقلال به پرداخت600 هزار ریال و تیم پیکان به پرداخت900 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

باشگاه استقلال تهران به علت تخلف و فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه به پرداخت 10 میلیون ریال و توبیخ کتبی محکوم شد.

علی اصغرمدیرروستا نیز به دلیل اعتراضات پی در پی به داور و پرتاب بطری آب به کمک داور چهارم با توبیخ کتبی و درج درپرونده به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم استقلال اهواز و ذوب آهن نیز درحالی برگزار شد که 5بازیکن استقلال اهواز از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند برهمین اساس باشگاه فوق به مبلغ 2میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین در خصوص تخلف و فحاشی تماشاگران استقلال اهواز به بازیکنان تیم ذوب آهن در نیمه اول، باشگاه فوق با توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیداردو تیم راه آهن شهر ری و برق شیراز4 بازیکن ازهردوتیم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند برهمین اساس هرباشگاه به مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

ابوذر رحیمی بازیکن شماره 27 تیم راه آهن نیزبه دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراج وی شد به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم درمسابقات و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17700
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است