شنبه 29 ارديبهشت 1403

نخستین گام محکم پرسپولیس

  تاريخ:بيست و يکم اسفند 1387 ساعت 13:22   |     کد : 17744   |     مشاهده: 1095
به گزارش صنعت نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس یکی از چهار نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا توانست تیم فوتبال الشارجه امارات را شکست دهد تا سرخپوشان پایتخت ؛اولین گام خود را در لیگ قهرمانان آسیا؛ محکم بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس یکی از چهار نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا توانست تیم فوتبال الشارجه امارات را شکست دهد تا سرخپوشان پایتخت ؛اولین گام خود را در لیگ قهرمانان آسیا؛ محکم بردارند.

‌ تیم پیروزی نخستین دیدار خود درچارچوب رقابت های فوتبال جام باشگاه های آسیا را با پیروزی پشت سرگذاشت وعلی کریمی هم از این تیم به عنوان برترین بازیکن میدان برگزیده شد.

پیروزی تهران یکی از چهار نماینده حاضر ایران در این مسابقات برابر تیم الشارجه امارات و در یک بازی هجومی در نیمه نخست و حفظ گل های خورده در نیمه دوم توانست این مسابقه را با نتیجه 3 بر 1 به نفع خود پایان دهد و قدم نخست را در این رقابت ها محکم بردارد.

گل های تیم پیروزی پخش سرخپوشان تیم پیروزی را علی کریمی ،علیرضا واحدی نیکبخت و هادی نوروزی در دقایق 26 ، 30 و 33 درون دروازه تیم الشارجه جای دادند.

تک گل تیم الشارجه هم دردقیقه 53 و درپی اشتباه واعظی برای این تیم به ثمر رسید.

در این مسابقه که با قضاوت والنتین کوالینکو از ازبکستان و در حضور 60 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی تهران انجام گرفت داور مسابقه در نیمه نخست دو کارت زرد را به سپهر حیدری و مازیار زارع از تیم پیروزی نشان داد.

در دقیقه 75 هم نوفی از تیم الشارجه کارت زرد دریافت کرد.

برای تیم فوتبال پیروزی در دیداربا الشارجه امارات مهدی واعظی، علیرضا محمد، سپهر حیدری، رحمان رضایی، مجتبی شیری، مازیار زارع، پژمان نوری،علی کریمی، ایوان پتروویچ، علیرضا واحدی نیکبخت و هادی نوروزی به میدان رفتند.

ضمن اینکه کریم باقری ،ابراهیم توره و محسن خلیلی هم به تر تیب در دقایق 52 ، 69 و 77 به جای علی کریمی ، هادی نوروزی و واحدی نیکبخت وارد بازی شدند .

درهمین چارچوب و در دورنخست این مسابقات دیگر نمایندگان ایران یعنی تیم های صبای قم ، استقلال تهران و سپاهان اصفهان هم امشب و فردا شب به ترتیب ازگروهای اول - سوم و چهارم به شرح زیر مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت.

(( سه شنبه 20 اسفند )):

الهلال عربستان - صبای ایران، ساعت 21، ورزشگاه سلطان فهد شهر ریاض.

((چهارشنبه 21 اسفند )):

الاتحاد عربستان - استقلال ایران، ساعت 21، ورزشگاه ملک عبدالله جده.

سپاهان ایران - الشباب امارات، ساعت 15:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17744
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است