شنبه 29 ارديبهشت 1403

درخواست 4 باشگاه آسيايي کشور از فدراسيون فوتبال

  تاريخ:بيست و دوم اسفند 1387 ساعت 10:28   |     کد : 17789   |     مشاهده: 977
به گزارش صنعت نیوز، مديران عامل 4 باشگاه ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا با انتشار بيانيه اي از فدراسيون فوتبال درخواست كردند بازيكنان ملي پوش اين تيم ها را از حضور در تيم ملي معاف كنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، مديران عامل 4 باشگاه ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا با انتشار بيانيه اي از فدراسيون فوتبال درخواست كردند بازيكنان ملي پوش اين تيم ها را از حضور در تيم ملي معاف كنند.

تيم هاي فوتبال پيروزي ، استقلال، سپاهان و صباي قم 4 نماينده ايراني در ليگ قهرمانان آسيا هستند كه بايد 27 و 28 اسفند دومين ديدار خود را در مرحله گروهي برگزار كنند.

تيم ملي ايران 24 اسفند در ديداري تداركاتي ميزبان تيم كنيا خواهد بود و بازيكنان ملي پوش اين چهار تيم بايد در اردوي تيم ملي حضور داشته باشند.

با توجه به اين موضوع عباس انصاري فرد، امير رضا واعظ آشتياني، محمد رضا ساكت و كريم ملاحي مديران عامل باشگاه هاي پيروزي ، استقلال، سپاهان و صبا در اقدامي هماهنگ خواستار آن شدند كه به تيم ملي بازيكن ندهند.

در بخشي از درخواست مشترک مديرعاملان اين باشگاه ها آمده است ، مسابقه 24 اسفند تيم ملي ايران با کنيا در حالي بر گزار خواهد شد كه ملي پوشان 4 تيم آسيايي ايران 3 روز قبل و 3 روز بعد از 24 اسفند در ميادين آسيايي به رقابت مي‌پردازند و اين بسيار دشوار است و خستگي مفرط و آسيب ديدگي ملي پوشان 4 تيم نماينده ايران را موجب خواهد شد.

بدينوسيله با عنايت به موارد ذكر شده و با احترام به تيم ملي فوتبال ايران موكدا درخواست مي‌نماييم بازيكنان ملي پوش 4 نماينده ايران در باشگاه هاي آسيا را از 20 تا 28 اسفند

از حضور در تيم ملي معاف نماييد تا امكان حضور قدرتمند 4 نماينده ايران در عرصه آسيا فراهم آيد. از بذل عنايت فدراسيون فوتبال و كميته تيم هاي ملي و سرمربي بزرگوار تيم ملي كشورمان صميمانه سپاسگزاريم.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17789
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است