شنبه 29 ارديبهشت 1403

استقلال ناكام ماند، صبا اميدوار شد

  تاريخ:بيست و دوم اسفند 1387 ساعت 11:18   |     کد : 17810   |     مشاهده: 983
به گزارش صنعت نیوز، هفته اول رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا شب گذشته با تساوي صباي قم و شكست استقلال تهران به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، هفته اول رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا شب گذشته با تساوي صباي قم و شكست استقلال تهران به پايان رسيد.

تيم فوتبال استقلال تهران در حالي كه تا دقايق پاياني از الاتحاد عربستان پيش بود بازي برده را با شكست عوض كرد.

استقلال در ورزشگاه شهر جده به مصاف الاتحاد رفت و با گل آرش برهاني در دقيقه 77 از حريف پيش افتاد اما نتوانست برتري خود را حفظ كند.

بازيكنان تيم الاتحاد در دقايقي پاياني همانند بيشتر زمان مسابقه روي دروازه استقلال حمله كردند و توانستند به سه امتياز اين مسابقه دست پيدا كنند.

عماد متعب در دقيقه 86 و هيچام در دقيقه 90 +2 گل‌هاي الاتحاد را به ثمر رساندند تا استقلال در اولين گام ناكام باشد.

شاگردان امير قلعه‌نويي در اين مسابقه بازي تدافعي از خود به نمايش گذاشتند. تعويض‌هاي اين مربي در دقايق پاياني نيز نتوانست به كمك استقلال بيايد و نماينده كشورمان در حالي پيروزي را با شكست عوض كرد كه مي‌توانست با دست پر ميدان را ترك كند. استقلال حالا بايد با هوشياري بيشتري مسابقات را ادامه دهد.

اين تيم در دومين ديدار خود 28 اسفند ميزبان الجزيره امارات است. الجزيره در حالي كه در ليگ امارات از وضعيت خوبي سود مي‌برد، شب گذشته در خانه خود مقابل ام‌صلال قطر با يك گل مغلوب شد تا همانند استقلال بدون امتياز به استقبال بازي دوم برود.

در جدول گروه 2 الاتحاد عربستان با 3 امتياز و به دليل تعداد گل زده بيشتر نسبت به ام‌صلال صدرنشين است. نماينده قطر در جايگاه دوم قرار دارد و استقلال و الجزيره امارات در رده‌هاي سوم و چهارم ايستاده‌اند.

در ديگر ديدار شب گذشته صباي قم در ورزشگاه شهر رياض يك امتياز ارزشمند را از الهلال عربستان كسب كرد. شاگردان فيروز كريمي ابتدا با گل حميدرضا فرزانه در دقيقه 14 از ميزبان پيش افتادند اما اوسامه هوساري در دقيقه 34 بازي را به تساوي كشاند.

صبا توانست با كسب يك امتياز در اين ميدان اميدواري خود را براي صعود افزايش دهد. در ديگر بازي اين گروه الاهلي در زمين خود با نتيجه 2 بر يك مغلوب پاختاكور ازبكستان شد.

صباي قم در دومين ديدار 27 اسفند ميزبان الاهلي امارات است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17810
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است